Pups en andere bezigheden

Zoals ik in mijn logje hiervoor al vertelde zijn Thom en ik kennis gaan maken bij een fokker. Tja, daar neem je natuurlijk wat foto’s, want een nestje honden blijft altijd leuk. Dit zijn Duitse witte herders, en worden dus best wel groot.
Photobucket
De Teef was erg lief en dol op kroelen.
Photobucket
Met de kerst waren ook onze neefjes er. Die waren in het begin doodsbang voor Mellis en Donna, maar naar mate de dag vorderde groeide het vertrouwen dat Donna en Mellis echt heel erg lief waren. Voor Donna was dit de 1e keer dat ze met kleine kids in aanraking kwam.
Photobucket
En dit is neefje Thijs
Photobucket
Er zijn nog veel meer foto’s gemaakt en die volgen in een volgend logje.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

