Drukke week voor de boeg

Het gaat het druk weekje worden voor Assie en collega’s.

Morgen hebben we een cursusdag in Utrecht. Ik word om 08.00 uur al opgehaald om op tijd op de plaats van bestemming te zijn. De dag duurt ongeveer tot 17.00, met uitloop misschien iets langer. Een lange dag buiten de deur dus. Lang leve mijn nieuwe rolstoel die dit ook gewoon mogelijk maakt.

Dan donderdag naar 2 vriendinnen. Daar gaan we gelijk met een fokster een puppentest doen, en kijken of het wat is voor de dames. Ook weer een leuke dag voor de boeg, maar ook helemaal naar Wognem. En lieve vriendin Y komt me halen en brengt me ook weer thuis. Die moet dus een dubbele rit maken. Zo vreselijk lief dat ze dat doet!

Ik zal dus waarschijnlijk niet veel online zijn deze week. Mijn bezoekjes aan jullie schieten er ook helemaal bij in. Ik ben druk aan het lezen in een manuscript, en dat heeft nu eenmaal voorrang. Er zit een deadline op het schrijven van recensies. Maar ik vind het zo vreselijk leuk om te doen, en dat maakt alles goed.

Thom heeft er inmiddels voor gezorgd dat de openhaard weer brand, en ik ga dan ook eens een poosje in de woonkamer liggen voor de haard met mn manuscript. Strak plan toch?

Allemaal een fijne week!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

