Wat een week

Het was een hectische week. Ik kom er dan ook niet aan toe om regelmatig een logje te schrijven. Het heeft op dit moment gewoon even geen prioriteit.
De week begon met een cursus -die eenmaal op de plek van bestemming komende – de verkeerde bleek te zijn. We hebben de tijd nuttig gebruikt en nog wat dingen kortgesloten, en lekker geluncht. Er was eenmaal niets meer aan te doen, dus moet je er maar het beste van maken.
Op dinsdag werden we gebeld dat thom zijn oom was overleden. Wat een verdriet. Hij was al stervende, maar zo’n moment blijft onverwacht komen. Aangezien ze helemaal in Duitsland wonen, hebben we op onze eigen manier afscheid genomen.
Donderdag stond in het teken van een nest pups kijken. Cursist en tevens vriendin wilden graag uit dat nest een hondje uitzoeken. Ik denk dat we de match hebben.

Photobucket

Wat een schatje zeg. De gedrag’s test is aanstaande vrijdag, maar het moet denk ik wel heel raar lopen wil dit niet gaan lukken. Het blijft echter afwachten. Buiten het feit dat er bij hun in huis een heel nest pups aanwezig was, hebben we er ook een hele gezellige dag van gemaakt. Ik was dan ook pas om 23.30 weer thuis. Nu ben ik dus aan het bijkomen van deze mega drukke week. Ook volgende week is het weer erg druk, en ben ik ook weer veel buiten de deur. Wat ben ik blij met mijn nieuwe stoel zeg. Er gaat een wereld voor me open. Na zo’n dag ben ik compleet uitgeput, maar het is het dan ook dubbel en dwars waard.
In het nest zat ook een piep klein hondje, het kleinste hondje in het nest. Wat een droppie…

Photobucket

Nu is het inmiddels al weer zaterdag. Het weekend hebben we zoals vaak geen plannen. Uitrusten en energie op doen voor de week die komen gaat. Ik wens jullie allemaal een fijn weekend.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

