Toch weer een pup

Het weekend is alweer voorbij en de week zelfs al weer bijna doormidden. De tijd vliegt werkelijk. Voor je de kans krijgt om met je ogen te knipperen is de dag alweer voorbij. Het is ook weer een druk weekje.

Gisteren hadden we hier een B+M vergadering, en buiten het feit dat het werk is, was het ook erg gezellig. A&Y waren er ook. Het hondje uit het vorige logje, een Australian Sheppard, is voor hun. Door de kleurstelling dachten sommige lezers, dat het een berner senner was, maar niet dus. Vrijdag weten we zeker of het gaat lukken met dit nest, maar het moet raar lopen wil dat niet zo zijn.

Om dan ook maar even in de pups te blijven kan ik jullie vertellen dat er morgen hier weer een nieuwe pup komt logeren. We gaan het nestje witte herders testen in Broek, bij Pieterburen, en dan komt er gelijk een hondje mee. We hebben de keus uit 7 reuen, dus ook dat moet raar lopen als er niets bij zit. Morgen ochtend halen we collega en cursist op, en rijden we met zijn 4 tjes verder. Wel zo gezellig op zo’n lange rit. Het gaat hier dus weer een volle boel worden met een jonge pup. Maar goed, we hebben van Donna veel geleerd, en weten dus nu wat we niet willen. Het kan dus alleen maar beter gaan. We hebben er zin in!

Donderdag heb ik dan nog wat B+M werk te doen, en ook nog 2 vergaderingen. Dan is het daarna tijd voor rust en genieten van het nieuwe hondje.

Het kerstkadotje dat ik van mijn collega’s heb gehad gaat ook geind worden, ik heb een etentje gepland in Las Palmas. Weer wat om naar uit te kijken.

Maar goed, genoeg geklept en het logje is alweer lang genoeg geworden. Geen idee wanneer er weer een log verschijnt, maar dat wordt waarschijnlijk wel foto’s van het hondje ;))

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

