Relaxte Zondag

Vandaag maar eens een lekker relax dagje ingelast. We waren er allebei aan toe na een eigenlijk te drukke week.

Met Asya gaat het ’s nachts redelijk goed. We hebben haar afgelopen nacht 1x gerustgesteld, en vanmorgen om half 8 even laten plassen. Binnen op het matje wel te verstaan want buiten is nog maar eng. Daarna hebben we alle 4 tot ruim 11 uur liggen pitten. We waren er dus allemaal aan toe. Daarna een lekker ontbijtje gemaakt, de open haard aangedaan, en ik heb daar lekker zitten lezen, in een nieuw boek dat op een recensie wacht. we hadden even met onze vrienden gebeld vanmorgen, en die kwamen gezellig een bakkie doen, en Asya bekijken. We hebben heerlijk gezellig bij zitten kletsen met eerst een bakkie thee en daarna een lekker wijntje.

We hadden geen zin om te koken, dus de shoarma boer komt zo wat lekkers brengen. Ik zit nog lekker aan een wijntke, want ja, die fles open laten staan, half vol, is natuurlijk zonde. Wat een heerlijkheid weer op de zondagmiddag.

De komende week is vrij rustig wat het vrijwilligerswerk betreft. Alleen woensdag een dubbele vergadering, bij mij thuis. Verder liggen er nog een aantal bezwaarschriften van cursisten te wachten, en nog een hoop andere werkzaamheden voor B+M. Ik blijf het heerlijk vinden dat ik dat gewoon allemaal vanuit huis kan doen. Het boek dat ik aan het lezen ben moet ook uit, en dan zal ik daar nog een recensie voor schrijven. De boeken in de zijkolom zijn op de nog te lezen stapel beland. Dit door manscripten en andere boeken die voorrang hebben.

Kortom, ik zal me niet vervelen. Natuurlijk is er ook Asya die de nodige aandacht nodig heeft. Allemaal een fijne zondagavond!

11 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk, Persoonlijk 2

11 Reacties op “Relaxte Zondag

  1. Lekker toch …zo een rustig dagje na een drukke week ?
    Geniet van je zondagavond
    Groeten Sophia

  2. leuk dat het goed gaat met Asya, Astrid
    En een lekker relaxt weekendje, dat doet zeker deugd!

    Groetjes,

    Billy

  3. Wat een heerlijk weekend hebben jullie gehad en dan kan je er weer de hele week flink tegenaan.

  4. Hoi As,
    Heerlijk weekend heb je dus gehad.
    Fijn dat het goed gaat met de pup.
    Ik ben nu wederom aan het opruimen,maar nu met hulp.
    vanmiddag rusten met een pot thee.
    Liefs:Wilma.

  5. Mooi dat het goed gaat met de pup.
    Lekker, een stapel leesvoer. Ik ben gisteren naar het Boekenfestijn in Ahoy geweest. Heb weer een voorraadje.
    Doei!

  6. Dan wens ik je een hele fijne week. x

  7. Ja het is echt een hele taak om een hondje te laten wennen en zindelijk te maken denk ik … Geniet even van de rust Astrid xus Nel.

  8. Pia

    Die zondagen zijn veel te snel voorbij, jammer want ik vermaak me prima met van alles en nog wat. Jij een lekkere week toegewenst met veel leesvoer.

  9. De zondag is jammer genoeg weer om
    Maar de maandag heeft ook wel wat hoor
    ’t Is hier tenminste mooi weer🙂

    Grt en knuff Mariet

  10. Heerlijk even bijtanken, wij hadden het eigenlijk te druk:) Maar ja, je moet ook af en toe je sociale contacten onderhouden he! Fijne week! xxx Betty

  11. Hoi Astrid ik kom je gewoon een fijne dinsdag wensen xus Nel.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

