Ziek

Ik lig plat met een aantal ontstekingen, dus ik ben er even niet. Ik heb teveel pijn om achter de computer te zitten.

Update:

Ik ben geveld door een gemene alvleesklier ontsteking en een maagwand ontsteking. De computer staat minimaal aan, want heb er de energie niet voor. Het gaat nog wel even duren voordat ik weer volledig online zal zijn, maar jullie lieve berichtjes doen me goed. Thx..

Tot later, Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

