Een teken van leven

Ruim 2 weken ben ik onder de pannen met mijn ontsekingen. Langzaam knap ik op, gelukkig. Tjee, wat heb ik een pijn in mijn buik gehad zeg, ik heb het werkelijk uit liggen janken van ellende. Ook mijn maagwand is ontstoken, dus ik zit goed in de lappenmand. Gelukkig aan het opknappen dus, maar het houdt nog niet over. Dit gaat wel even duren voor ik hiervan opgeknapt ben. Ik neem er ook de tijd voor. Op het gemak ben ik weer wat dingen aan het doen, en weer voor het eerst buiten geweest.

Thom heeft voor het grootste gedeelte Asya verzorgd, en mijn meiden hebben de rest gedaan. Het was wel weer heerlijk om weer buiten te zijn hoor. Ik kan nog niet erg lang zitten, en eten gaat ook nog niet erg goed, maar er zit weer een stijgende lijn in.

Ik doe ook op mijn gemak weer wat werk, maar alle vergaderingen heb ik afgezegd. Die concentratie heb ik echt nog niet. Even alles op mijn tempo en mijn manier. Wanneer er dus weer een logje komt weet ik niet.

Ik sluit af met een leuke foto van Asya samen met Yips, het hondje van onze vrienden.

Photobucket

29 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

29 Reacties op “Een teken van leven

  1. Ha Astrid…
    Fijn om weer wat van je te lezen ….alleen jammer dat je zo ziek bent …maar gelukkig gaat het wat beter zeg je ….
    Heel veel sterkte en ….aansterken weer
    Fijn dat je veel mensen om je heen hebt he …
    Leuke foto …alleen die hond van je vrienden …die doet even niet zo vrolijk he ….
    Groetjes ….sterkte …beterschap en tot je volgende log
    Sophia

  2. Goed te horen, dat je langzaam maar zeker weer wat opknapt. Doe het nog maar een tijdje lekker rustig aan, anders heb je misschien weer kans op een terugval en dat schiet ook niet.
    Leuke foto van Asya! Ik geloof alleen, dat zijn opzet om een spelletje spelen niet echt lukte …

  3. Ans en Yvonne

    Ha As
    Vrolijke foto !
    Had Yips net een beuk gehad van Aisha , gezien dat blauwe oog ?
    Neem de tijd voor je herstel.
    Blaas wel wat energie die kant ook . Groetjes ons 2

  4. Yips

    @Ans en Yvonne: ik maak mijn oog ’s ochtends altijd op in gotic style.
    @ de rest: we waren gewoon aan het stoeien, lekker grommen, net doen alsof. Het ziet er wel heftig uit maar het was echt heel erg leuk. En Mellis was erg blij, normaal is hij de klos als ik wil spelen.

  5. Fijn wat van je te horen Astrid.
    Ik zag gisteren je offline bericht. Ben weinig op msn…
    Gave aktie foto van de honden.
    Liefs & sterkte en dikke knuff.Wilma.

  6. Fijn dat t ietsje beter gaat As!
    Ik hoop dat er een stijgende lijn in blijft zitten!
    Neem inderdaad goed je tijd om weer helemaal op te knappen!
    En ik zie je vanzelf weer verschijnen,heb je net ook gemaild!
    Gave foto trouwens,nogal fel he!
    Zo is Tascar dus ook,die bijt alle andere honden die hij ziet maar is wel lief voor alle poesen die we tegen komen hahaha

    Sterkte!!
    Liefs Laura

  7. Da’s goed nieuws, dat je weer aan de beterende hand bent! leuke foto van Yips en Asya. Pas maar op met naar buiten gaan, het is vervelend weer met die koude wind. hartelijke groet uit Rotterdam (waar het “de” tijd van het jaar is voor Emma, ze droomt alleen nog maar van reuen… maakt niet uit welk formaat ;-))

  8. die twee zien er anders niet zo’n beste maatjes uit, Astrid…

    Goed dat je er weer bovenop krabbelt, er is niks goeds aan ziek zijn.
    Hou je goed!

    Billy

  9. lieve astrid, meid wat zul jij ’n pijn hebben gehad! doe je nu wel rustig aan….fijn dat je meiden er waren en Thom, wat lief die foto…..’n hele dikke knuffel van mij en denk aan je hoor! liefs rietje

  10. Fijn dat je je inmiddels alweer wat beter voelt! Dat is niet niks geweest al die ontstekkingen.
    Leuke foto, jammer dat de hond van je vriendin zo lelijk kijkt op de foto.
    Beterschap nog en hopelijk voel je je snel weer helemaal goed!

  11. Jeetje, dat klinkt niet best. Idd maar even rustig de tijd nemen om te herstellen hoor…
    Wat een felle donder, dat hondje rechts.
    Fijn weekend alvast en beterschap.

  12. Pia

    Da thet goed raak was had ik al begrepen, want Astrid laat niet zomaar verstek gaan he. Ik hoop dat het iedere dag een betje beter gaat hoor. Die rechtse is wel lekker fel he, net onze Ozzy maar die doet het uit angst

  13. Blij om te horen dat je langzaam weer aan de betere hand bent. Wens je een fijn weekend en dat je je gauw weer toppie mag voelen. Natje xxx

  14. Ik wist helemaal niet dat je ziek was, was zo druk met werken dat ik niet alle weblogs bij heb gehouden.
    Ik duim dat je heel snel weer de oude Astrid bent.
    Die foto van Asya en Yips is zooooooooooo cute. Ik wilde er even inspringen en ze knuffelen.
    Liefs Lisette

  15. Dan zal je inderdaad heel veel tijd voor jezelf moeten nemen Astrid. Laat je maag goed helen hoor. Hopelijk heb je een goed weekend xus Nel.

  16. Fijn dat je je alwer wat beter voelt. Goed weekend !

  17. Jos van Bommel

    Hé Astrid, doe toch eens kalm aan. Wel fijn dat het al iets beter gaat. Groeten uit Rotterdam.(Ook voor Thom)

  18. Hoi As,

    hier schijnt nu het zonnetje, misschien kan je even naar buiten…?
    Liefs & fijn weekend.
    Wilma.

  19. Ik ben blij te lezen dat er een stijgende lijn in zit.

    Hou je rustig lieverd!

    Kuss jans

  20. Min

    Hopelijk gaat het elke dag een beetje beter. Mooie actiefoto.

  21. Leo

    Wat vervelend allemaal Astrid. Maar goed om te lezendat je weer stukje bij beetje de dagelijkse zaken weer kunt opvatten. IK wens je heel veel sterkte en beterschap hoor….

  22. Hoi As:)

    Fijne dag vandaag hoor

    Kuss Jans

  23. Fijn dat je even weer een
    teken van leven geeft Astrid!
    En heel fijn te lezen dat het langzaam
    maar zeker weer de goede kant op gaat met jou.
    Doe het maar lekker kalm aan en op jouw eigen tempo des te eerder ben je weer “boven Jan”.

    Beterschap verder en liefs,
    beuzeblaadje
    OT: De foto’s van de ondergaande zon kun je
    bij mij niet eerder hebben gezien! Maar misschien lijken zonsondergangen soms op elkaar :-))

  24. Goedemiddag Astrid ik kan zo weinig dus ik hoop dat je iets hebt aan een welgemeende groet en kus van mij ….

  25. Ieeuuwww, wat ziet Yips er angstaanjagend uit met die vlijmscherpe tanden…haha
    Gaat ie weer wat beter met je??
    Liefs Loes

  26. Hoi Astrid, nu ben ik nog HEEL druk, maar hoop dat je je steeds wat beter voelt. Misschien dat ik volgende weel weer eens op MSN kom kijken.
    Liefs:Wilma.

  27. Goedemorgen Astrid dnderdag alweer en zo gaan de weken snel door. Ik wens je een rustige dag toe xus Nel.

  28. Gaat ’t al wat beter, Astrid? wat vond jij trouwens van het boek 1953? dat is toch hetzelfde wat wordt verfilmd? groetjes uit Rotterdam

  29. Wat een heerlijk puppy, als je hem zo ziet lijkt ie niet bang.

    Wel vervelend dat je zo ziek ben.
    je honden geven je nu wel meer afleiding denk. het is leuk om te kijken hoe ze spelen. En je kan gewoon blijven liggen. Voordeel van twee honden!

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

