Uitslagen en andere dingen

Nou, er is al weer een week voorbij. Ondanks dat ik nog niet veel doe vliegt de tijd voorbij.

Maandag en woensdag heb ik mijn tijd doorgebracht in het ziekenhuis. Alle uitslagen zijn binnen, en liegen er niet om. Ik ga er hier niet teveel over zeggen, omdat ik er niet zo’n zin in heb. Jullie zullen het ooit nog wel lezen. Er staat in ieder geval binnen afzienbare tijd een kijk operatie op de planning voor mijn galblaas. Al naar gelang die uitslag moet mijn galblaas eruit. Dus dat wordt nog even afwachten. Ik heb even de uitslagen moeten verwerken, want het is weer tegenslag nummer zoveel. Maar goed, ik krabbel wel weer op, dat is altijd zo.

Ik ben ook lekker aan het lezen. Ben nu bezig in 1953, van Rik Launspach. De recensie volgt zodra hij uit is, maar het is een absolute aanrader. Dit boek mag niet in je boekenkast ontbreken.

Verder doe ik op mn gemak mijn werk voor B+M, en dat is en blijft leuk. Ook mijn PGB verantwoording moest gedaan worden, dus dat heeft me de nodige tijd gekost. Ik rust erg veel, lees veel, kijk tv. Niet veel bijzonders allemaal, maar ik ben gewoon te moe, en heb te weinig puf voor inspanning. Ik wil herstellen voor maart, dan staan er leuke dingen op de planning, die ik absoluut niet wil laten schieten. Het blijft leuk om naar dingen uit te kijken.

Ik blijf weinig online, maar wil je meer weten, dan kan je altijd een mailtje sturen. Tot snel allemaal.

19 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

19 Reacties op “Uitslagen en andere dingen

  1. Balen dat je weer een tegenslag te verwerken hebt gekregen. Hopelijk valt het uiteindelijk toch nog mee na de onderzoeken..
    Doe maar lekker rustig aan!
    Fijne avond,

    Liefs van Tanya

  2. Lieve Astrid,

    klinkt als bagger die uitslagen…
    soms krijg je net even teveel voor je kiezen.
    Geniet maar heerlijk van het lezen enz!!
    liefs:Wilma.

  3. Henrike

    Jammer dat er weer tegenslagen te verwerken zijn, dat kost ook energie! Sterkte ermee en geniet van het boek!
    Fijne avond verder!
    Liefs Henrike

  4. Pia

    He Astrid dat klinkt niet geweldig die uitslagen, bah meid. Ik wens je in ieder geval veel sterkte voor de komende tijd. En dat je niet veel logt snap ik hoor, JIJ bent nu het belangrijkste en je hebt denk ik wel genoeg aan je zelf. Sterkte he

  5. Niet leuk joh om tegenslagen te moeten verwerken ….Heel veel sterkte daarvoor….
    Tuurlijk begrijp ik dat je weinig online bent ….maakt toch niet uit …knap dat je reageert bij mij ….Ik waardeer het hoor …maar als jij wat nieuws neerzet zie ik het gelijk in Netvibes…..en dan kom ik tuurlijk weer bij je lezen
    Sterkte met het wachten op je galblaas operatie
    Geniet lekker van je boeken …Groetjes Sophia

  6. lieve astrid, wat naar voor je de verwerking van de uitslag….en de operatie….denk aan je, heel veel kracht en fijn dat je afleiding hebt met je boeken, heb op de site van vipassana gekeken, wát lijkt me dat ’n mooi boek!! heb momenteel niet ff ’t geld niet, maar volgende pas ik weer op……en van die extraatjes doe ik zulke dingen….dikke beterschapsknuf van mij

  7. Jammer van de tegenslagen, maar zoals ik jou zie, ben je een heel positief mens en ook hier kom je wel weer doorheen. Je hebt in elk geval iets leuks om naar uit te kijken.

  8. Het is geen leuke tijd he!Ik denk aan je en wens je veel sterkte!(dat weet je!!)
    Ik ga het boek zeker lezen als ik t ergens cheap kan krijgen;)

    Lieve As veel sterkte en hou je taai!
    Dikke kus Laura

  9. Lieve As

    Je wilt het er nu even niet over hebben(wat ik helemaal begrijp)dus ga ik er ook niet over beginnen nu……
    Ik ga eens kijken wat het boek precies is dat je aan het lezen bent:)

    Fijne dag verder As

    Dikke Kuss Jans

  10. Het zit je niet mee Astrid maar je zal de moed niet oipgeven dat weet ik zeker … fijn weekend alvast xus Nel.

  11. Echt balen dat je zulke nare uitslagen van je onderzoeken hebt gekregen, Astrid. Hopelijk levert de kijkoperatie goed nieuws op.
    Neem voorlopig maar je tijd en rust om energie op te doen voor het voorjaar.
    Het boek ‘1953’ heb ik toevallig gisteren cadeau gegeven aan een vriendin. Zo te horen is dat een goede keuze geweest.

  12. Leo

    Gut Astrid, wat een tijding weer zeg. Nu weet ik er wel iets van, in 1996 wilde men mijn galblaas er ook uitslopen omdat er een knol van een steen in bleek te zitten. Vandaar da tik me toen zo akelig voelde en jammerde van de pijn soms. Maar gtoen ik van de operatie hoorde besloot ik toch maar om op een vetarm dieet te gaan en de koffie te laten staan plus de al te grote biefstukken en andere vetten. Tot nu toe besta ik nog uit een stuk. De operatie ging niet door en de pijn bleef uit. Moet alleen wat letten op dat vetvrije karakter van het snoepen en eten….
    Heel veel sterkte en tussen de bedrijven door toch nog een soort van fijn weekend!

  13. Alweer een galblaas, je bent de 3e in m;n kennissenkring dit jaar! da’s tegenslag, joh! maar je blijft gelukkig positief. Dank je voor de recensie over 1953, ben benieuwd naar de verfilming, stond iets over in de krant tijdje geleden. Omdat ik zelf eind januari 1953 ben geboren “heb” ik iets met die watersnood, al heb ik zelf geen gevaar gelopen.
    Het beste!

  14. Hej As. Kan me voorstellen dat je daar enorm van baalt.
    Natje xxx

  15. Hoi Astrid,

    Jeetje wat naar dat je zulke slechte uitslagen hebt gekregen, ik hoop echt dat die kijk operatie wat beters voor je in petto heeft. Op een galblaas operatie zit je immers ook niet te wachten.
    Weer een tegenslag die je moet verwerken…
    Heel veel sterkte

    Sandra en Tommy

  16. Balen zeg die uitslagen ! Kan me voorstellen dat je het er ff mee gehad hebt. Maar blijf posistief zoals altijd, de zon zou zeker weer gaan schijnen !!

  17. Justine

    Hè Astrid, ben onder de indruk van je website en van jouw. Dat je nog zo positief in het leven staat…toppie.
    En dat boek 1953 staat hier ook, hij is dus goed. Ik zal je site onder mijn favo’s zetten, al is het alleen maar voor je grote vriend Mellis. Geweldige hond, geef hem een knuffel.
    See you bij CZ
    Justine

  18. Ans en Yvonne

    Ha die As !
    Even een wekkend groetje van ons drie
    Foto komt naar je toe !
    Hier een heuse carnavalsoptocht met wel 53 wagens !
    Gijs en Sanne hebben okk gebouwd dus ben aan mijn stand verplicht té gaan kijken . Ans gaat nu ook even mee met Melle , goed voor de indrukken weer .
    Verder naast de training vanmiddag een dagje niks , ook op zijn tijd lekker !
    We zwaaien , en straks iedere dag als wij op posterformaat bij je ‘hangen ‘

  19. He bah, rot dat je zulke uitslagen hebt gekregen.
    Ik snap dat je dat eerst zelf moet verwerken.
    De boekbeschrijving was weer informatief. Ik lees die altijd goed om te kijken of het wat voor mij is.
    Liefs en sterkte!
    Lisette

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

