Mellis en Asya

Het was heerlijk weer vandaag, dus ik wilde er echt even uit vandaag. Na een aantal telefoontjes ben ik er dan ook even tussenuit geknepen om met de hondjes naar het bos te gaan. Wat was het heerlijk zeg. We hebben alle drie enorm genoten. Uiteraard heb ik een paar leuke foto’s gemaakt, dus dat worden een paar logjes met leuke foto’s. Om eerlijk te zijn heb ik voor meer ook even geen puf, dus geniet mee van mooie plaatjes.
Photobucket
Photobucket
Ze gingen er echt voor staan om eens mooi op de foto te gaan. Asya wordt groot!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

