Van alles wat…

De hoogste tijd om jullie weer even bij te praten. Van echt loggen is het niet gekomen zoals jullie al begrepen hadden.
Ik ben nog steeds niet echt opgeknapt, en ben nog veel aan de diaree. De ontstekingen zijn nog lang niet weg en dat gaat ook nog wel even duren. De 24e gaan ze de kijkoperatie doen, en ik hoop dat we daardoor meer te weten komen. De 23e moet ik ook weer voor een pijnblokkade, maar die zal ik hard nodig hebben met alles wat er deze maand op het programma staat. Leuke dingen!
Morgen ga ik met een vriend naar een concert van Jan Willem Roy en Gerard van Maasakkers. Geniet even met me mee, met 1 van hun mooiste nummers.

Dat staat dus voor morgen op de planning. Eerst gaan we een training doen, bij een cursist en daarna rijden we op het gemak door naar de plaats van het concert.
Voor zaterdag staat er een etentje bij Las Palmas op de planning. We gaan het kerst kadootje van mn collega’s innen, dus we hebben er zin in. Dan gaan we volgende week naar Guido Weijers, en de 21 naar Ilse deLange!!! Niet te geloven, in oktober kreeg ik dat kadootje voor mn verjaardag en nu is het al zover. De tijd vliegt, en niet zo’n beetje ook.
Dus na alle leuke dingen komt er weer een tijd van ziekenhuisonderzoeken. Maar dat is natuurlijk een eitje met wat er allemaal in het vooruitzicht staat deze maand. Erg druk, een beetje te, maar ja, soms is dat nu eenmaal zo. Ik heb er zin in, en kijk ongelofelijk uit naar morgen. Jullie kunnen uitkijken naar een verslag van morgen.
Allemaal een fijne dag!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

