The day after

Gho wat een bijzondere avond was het gisteren. Twee mannen, alleen op het podium met een gitaar en micrefoon. Zo bijzonder, zo zuiver, zo emotioneel, super gewoon. Wij hebben een avond gehad met een gouden randje. Geniet mee met het nummer ” Dood “. Jan Willem stond op het podium, alleen met zijn gitaar dit nummer te zingen. Zo dat kwam binnen, niet te geloven. Ik heb het niet droog gehouden. Luister naar de tekst en geniet met mee. Dit filmpje is niet het concert van gisteren avond.Photobucket

10 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

10 Reacties op “The day after

  1. Ans en Yvonne

    Bijzonder — Stil !

  2. Wat een HEERLIJK lied.
    Weet zeker dat je INTENS hebt genoten.
    Liefs:Wilma. XxX

  3. Lieve Astrid,

    Dat is inderdaad bijzonder mooi en aangrijpend. Wat heerlijk om te lezen dat ook jij alle moeilijkheden en medische sores opzij zet dmv leuke optredens, gezellige etentjes en wat dies meer zij. Zo herkenbaar. Mijn motto is momenteel: voor elke traan koop ik een plantje. Zo draai ik mijn waardeloze boodschappen van het medisch front om in een vrolijke, volle voorjaarstuin! Astrid, keep the spirit alive & kicking. x Maaike

  4. Goed weekend
    Grt voor jou en knuff voor Mellis
    Mariet.

  5. Gewoon even lekker ontspannen dus. Genieten moet kunnen. ik wens je alvast een fijn weekend astrid xus nel

  6. Hoi wijffie,

    Hoop dat alles oke is met je? zag je gister online op msn maar je reageerde niet.

    Dikke kus Marjan een super fijn weekend………..

  7. Hoi Astrid, ik heb niet het hele nummer geluisterd, wil mijn toch al wankele stemming niet verpesten. Maar ik begrijp wat je bedoelt. Het doet me denken aan Boudewijn de Groot…
    Lekker zonnetje vandaag he? Hopelijk blijft het van het weekend ook zo.
    Sterkte hoor!

  8. Fijn dat je zo hebt genoten van je avondje uit ….Altijd fijn om er even uit te zijn he
    Voor nu wens ik je een fijn weekend
    Groeten Sophia

  9. prachtig astrid, ik wens je ’n heel fijn weekend, aan ’t weer zal ’t niet liggen, liefs van mij

  10. Je hebt gelijk As wat een prachtig nummer en wat een dijk van een stem heeft hij zeg!!

    Fijjne dag lieverd

    Kuss Jans

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

