Las Palmas – Etentje

Afgelopen zaterdag was het dan zo ver. We zijn wezen eten in Las Palmas in Rotterdam. Dit was een kerstkadootje van mijn lieve collega’s. De komende dagen ga ik jullie meenemen naar dit heerlijke restaurant.
Dit keer was Herman zelf er ook, en we hebben dan ook even bij staan kletsen waar we ook al weer met elkaar hebben samen gewerkt. Herman was geschokt mij in een electrische rolstoel aan te treffen. "Hoe zuur kan het lopen in het leven"waren zijn woorden. Maar ik moest hem vertellen dat het mijn leven niet minder heeft gemaakt, maar wel anders. Het was gewoon even leuk om met elkaar te praten.

Photobucket

De zaak zat stampvol met mensen, en de buzz die er hing deed mijn buik kriebelen. Als we daar eten kan ik zo’n heimwee krijgen naar vroegere tijden. Hoe leuk en waardevol mijn leven nu ook is, met het werk met de honden, mijn passie blijft liggen in de horeca, en dan met name in de keuken. We hadden een superplek, en ik keek mooi uit over de heel de zaak. Alleen door daar aan tafel te zitten met een glaasje wijn, doet mijn hart sneller kloppen. Ik kan dit werk niet meer doen, maar ik kan er wel van genieten om er naar te kijken.
Morgen gaan we verder met het voorgerecht. We hebben een 4 gangen verassing’s menu, dus zorg ervoor dat jullie buikjes leeg zijn.

12 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

12 Reacties op “Las Palmas – Etentje

  1. hai astrid, ik zat nét ’n logje te lezen en daar zag ik staan dat jouw log net was bijgewerkt, leuk is zoiets hé?, oh wat lijkt me dat heerlijk daar eens ’n keer te gaan eten, ik mag die Herman wel! oh wat ’n nostalgie voor jou…! ik kijk uit naar ’t menu……liefs van mij en ’n knusse nieuwe week……..

  2. Hallo wijffie,

    Leuk dat je Herman nu eindelijk eens een keer zelf treft in zijn eigen zaak….. dat hij even geschokt was kan ik mij goed voorstellen… als je een persoon herinnerd als een bezig bijtje die nooit op 1 plek is en altijd in de weer is dan is de schok voor hem wel even aanwezig…… oke jij bent nu gewent aan je leven en die is er niet minder op geworden, maar voor hem was het nieuw.

    Dikke kus Marjan

  3. Kom maar op met dat menu! Ik heb wel trek en eet graag met je mee. Dikke kus

  4. Hetty

    ik begin al te watertanden

  5. Ja leuk hoor, begint me nu vast
    “lekker” te maken terwijl er nog
    niets te eten valt : -))
    Maar je hebt gelijk hoor…
    de entourage doet er ook toe!
    Ik kan me de schok van Herman voorstellen
    maar ook jouw heimwee…

    Gaan we nu morgen ÉCHT eten????
    Groetjessss,
    beuzeblaadje

  6. Heej As,

    Leuk dat hij er was. Ben benieuwd naar de rest van de foto’s en het eten:D.
    Liefs:Wilma.

  7. Hi!
    Wat leuk dat hij er nu ook was zeg .. even bijkletsen zo te zien! Ik ben benieuwd naar de gerechten ..

    groetjes Henrike

  8. Pia

    Kan me voorstellen dat je hart even sneller gaat kloppen , maar ik ben zeer nieuwsgierig naar het voorgerecht hoor.

  9. Heerlijk ….lekker uit eten en dan ook nog een verrassings menu ….
    Heb jij in de horeca gewerkt ?…Ben je Kok geweest ?

    Wessels ouders ook he …maar dat heb je al wel eens begrepen
    Ik ben benieuwd wat je allemaal gegeten hebt ….
    Voor nu een fijne dag
    Groetjes Sophia

  10. Toke

    Je moet tegen die andere vrouw maar eens zeggen dat ze wat vrolijker moet kijken. Het lijkt wel of ze niet op de foto wil!

  11. Ik kan me helemaal voorstellen wat je bedoelt. Vroeger zat ik als majorette bij een muziekkorps. En nog steeds krijg ik kippevel als ik “de muziek” langs hoor komen, hoewel ik niet eens gek ben op dat soort muziek. Het is gewoon de sfeer, en het weten dat je je toen prettig voelde. Maar bij jou speelt er natuurlijk nog meer mee.
    Ik ben heel benieuwd naar de rest van je beschrijving! Kan ik me alvast een beetje voorbereiden op 25 april.

  12. Leo

    Dus die Herman werkt ook nog wel eens in zijn eigen ‘tent’? Ik dacht dat meer bezig was met TV-programm’s en mooie reizen. Goed dat je zo hebt genoten Astrid. Is je zeer gegund hoor…

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

