Geweldig Schilderij !!

Photobucket

Dit geweldige schilderij, gemaakt door Astrid Klijn – Mol, is te koop voor de hoogste bieder. Neem eens een kijkje op haar website www.astridklijn.nl.
De opbrengst van het schilderij gaat naar Stichting Bulters + Mekke. Deze Stichting gaat er voor zorgen, dat trainings trajecten van een Hulphond, die niet vergoed worden door de zorgverzekeraar, toch mogelijk te maken. Daarvoor is dus geld nodig. Astrid is zo vreselijk lief geweest om speciaal voor ons een schilderij te maken en dat aan de hoogste bieder te verkopen. Super initiatief, dus heb je intersesse, mail me dan even.

Het is al weer even geleden dat ik een logje heb gemaakt. Vorige week heb ik een kijk operatie gehad, en daarvan was ik erg moe. Ik heb altijd een stevige narcose nodig, en dat is erg uitputtend. Ik was dus een keer verstandig om niet te loggen. Ik doe mijn werk en verder lees ik veel. Het is schitterend weer, en dat blijft nog wel even zo, dus As zit met een boek in de tuin. Laptop en telefoon binnen handbereik, en zo kan ook het werk gewoon doorgaan. Erg vervelend dus 😉

Ik hoop dat jullie allemaal genieten van het lente zonnetje, ik in ieder geval wel!

7 reacties

Opgeslagen onder Werk

7 Reacties op “Geweldig Schilderij !!

  1. wauw mooi schilderij en ik hoop dat er een flink bedrag voor geboden zal gaan worden.
    Lekker As lezen in de tuin,ik ben even bezig arno te helpen zover ik dat kan(koffie,shag draaien,broodje maken en heb wat randjes waar ik bij kon mee geverfd,het geeft maar mooi even een hoop rotzooi maar donderdag kan ik al beginnen met genieten van alles.
    Doe rustig aan meid en we spreken mekaar nog wel!

  2. Mooi schilderij! Hopelijk wordt er veel voor geboden! Het weer is in ieder geval heerlijk, dus in de tuin zitten is nu heel vervelend 😉
    Fijne week!

  3. Hele mooie schilderijen maakt ze …en erg vrolijk van kleur ….
    Fijn dat jij ook zo geniet van t zonnetje
    Hier is de mist weer opgetrokken
    Een fijne dag voor jou
    Groeten Sophia

  4. Prachtig schilderij & een geweldig initiatief!! Hoop dat er goed op geboden gaat worden.

    Wanneer krijg je de uitslag van je kijkoperatie?

    Geniet van het zonnetje..dat ga ik morgen doen.
    Liefs:Wilma.

  5. Ik ben niet zo van de moderne kunst, maar het initiatief is heel mooi.
    Heerlijk he,dit weer? Dat het nog maar even een paar daagjes zo mag blijven.
    Fijn weekend!

  6. Leo

    Ik hoop echt dat er een aardige prijs uitkomt en dat die helpt bij het doel waarvoor dit werd gemaakt….

  7. Goedemorgen Assie,

    Laat ik eerst maar eens beginnen om jou van harte te feliciteren met de verjaardag van je man…… Thom van harte gefeliciteerd en nog vele jaren……

    Groetjes en een dikke kus Rene en Marjan

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

