Lente!!

Wat een heerlijk weer was het de laatste dagen zeg, ik heb er van genoten! Buiten springt alles uit de knop en het is een oase van bloemetjes. Helemaal geweldig vind ik dat! Het weekend was ook weer erg gezellig. Zaterdag vrij rustig en gisteren hebben we Thom zijn verjaardag gevierd. Hij is vandaag jarig, maar gewoon aan het werk. We hebben met de visite nog lekker even in de tuin kunnen zitten want het weer was heerlijk gisteren middag. Vandaag is het helaas wat minder, en heb dan ook net mijn shirt verruild voor een trui. Ik heb van de week nog wel wat leuke foto’s gemaakt, dus geniet met me mee.
Mellis met de cabrio bril van vriend Defcon 😉
Photobucket
De bloesems bloeien, wat een mooi gezicht…en het ruikt ook heerlijk..
Photobucket
Photobucket
IK heb geen idee of ik deze week nog toe kom aan een logje plaatsen. Ik ben nog erg moe van de operatie, die narcose heeft erin gehakt. Ook het verjaardags feestje gisteren heeft zijn tol geeist. Morgen hebben we een conferentie Uitgankelijkheid geoorganiseerd, dus daar moet ik uiteraard bij zijn. Wel heel interesant om nu een niet bezig te zijn met de Toegankelijkheid, maar met de Uitgankelijkheid. Ik hoop maar dat de mensen er wat van opsteken. Voor iedereen een hele fijne week!
Liefs As

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

