Van alles wat…

Met de Pasen vorige week zijn we lekker een weekendje weg geweest. Zondag morgen moesten we al vroeg in Amersfoort zijn omdat ons neefje Hugo gedoopt werd. Om niet voor dag en dauw weg te moeten, hebben we zaterdag besloten om er maar een leuk weekend van te maken. Zo gezegd zo gedaan, via weekendjeweg.nl een leuk hotelletje in de buurt van Amersfoort geboekt. In de Bilt om precies te zijn, een Van der Valk hotel. Altijd toegankelijk, Mellis mag gewoon mee, en natuurlijk lekker eten. Zaterdag avond hebben we heerlijk samen uitgebreid zitten eten. Tjee, dat was best een poos geleden. Thom begint altijd vroeg en gaat daarom vroeg slapen, en dan komt het er niet echt van om uitgebreid te eten. NU dus wel, en we hebben er van genoten. zondag morgen moesten we nog wel op tijd op, maar nu voor een uitgebreid paasontbijtje. Daarna naar Amersfoort gereden voor de doop van Hugo. Ook schoonzus was jarig, dus dat was dubbel feest. Uiteraard moest er vastgelegd worden dat ik Hugo op schoot had, want dat gebeurd niet zo vaak😉PhotobucketHalverwege de middag zijn we doorgereden naar Veenendaal om even bij Kees, de fokker van Donna langs te gaan. Altijd even gezellig om bij te kletsen. We hebben daar lekker wat chinees gehaald, en waren rong 21 uur weer terug op onze kamer. Het was een lange dag en ik was dan ook erg moe. We hebben nog lekker even tv gekeken en daarna lekker slapen. Maandag morgen stelde Thom voor om na het ontbijt om even bij onze vriendinnen in Wognum langs te gaan, Ans & Yvonne. Natuurlijk lag dit niet echt op de rit, maar de auto moest wel even ingereden worden. Wat een luxe zeg. De meiden waren thuis, en dat was zoals altijd supergezellig. PhotobucketPhotobucketPhotobucketWe zijn ook nog lekker even met de hondjes naar het IJselmeer geweest. Asya was er trouwens niet bij, die was aan het logeren bij andere Yvonne. Dat is trouwens allemaal erg goed gegaan. Nog even wat foto’s van de hondjes. PhotobucketPhotobucketWe zijn daarna nog even doorgereden naar rotterdam om lekker te gaan eten bij Ron en Toke. Het was een erg druk weekend, maar we hebben ook enorm genoten. Mede doordat we een lekker hotelletje hadden konden we genoeg rust tussendoor nemen. En de nieuwe bus, die is helemaal geweldig. Geen geschud meer, maar gewoon heerlijk relaxt in mn rolstoel blijven zitten. Wat een luxe! PhotobucketDit keer eens een lang log, maar ik moest jullie dan ook even bijpraten. Wij hebben genoten!

20 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk, Persoonlijk 2

20 Reacties op “Van alles wat…

  1. De drukte van het Paasweekend zal je vast niet in de kouwe kleren zijn gaan zitten. Maar als ik dat zo lees, was het allemaal erg gezellig, zodat het enige vermoeidheid achteraf vast wel waard is geweest.
    Prachtig, dat jullie een mooie nieuwe bus hebben. Zo te zien ben je je aan het bekwamen in de “steile wand race” op die oprijplank. 😉
    Maak er een mooi weekend van!

  2. Ans en Yvonne

    Ohh .. Wat hebben we genoten !
    Een échte verrassing !
    Geniet van het mooie weer
    Fijn weekend !

  3. Hetty

    Ik heb weer als vanouds genoten van jouw log.
    Nog een fijn weekend verder

  4. Ha die lieve Astrid, wat een heerlijk verhaal! Aanstekelijk! Het is een plezier te lezen dat jullie zo optimaal genieten van alles en iedereen.

    Mooie zondag, alle liefs, Maaike

  5. Pia

    Goed joh dat jullie die nieuwe bus hebben, met andere woorden je wordt nu in de Mercedes rondgereden🙂 Heerlijk he zo’n weekend met alleen maar leuke dingen, zo af en toe is een mens daar echt aan toe. Je ziet er trouwens goed uit (net als Mellis natuurlijk hahaha) gaat het wat beter ?

  6. lieve astrid, wat gezellig hebben jullie ’t gehad meid en wat zie je er goed uit! leuk je wat langere haar….geniet vandaag ook nog maar lekker van ’t mooie weer, ’t boek is er, ben er al in begonnen, leest heerlijk weg……..liefs van mij

  7. Dat klinkt als een druk, maar super gezellig weekend! Heerlijk zo’n weekendje met alleen maar leuke dingen. Fijn dat de nieuwe bus bevalt.
    Fijne zondag!

  8. Hoi lieverd,

    Tijdje geleden maar toch even een berichtje van mijn kant….. mijn opleiding is nu echt van start gegaan, ik heb al 2 donderdagavonden erop zitten, ik moet zeggen dat het best zwaar is, natuurlijk heb ik te maken met stof die je normaal gesproken niet zomaar even naar binnen werkt, tja die grijze massa bovenin moet ook weer even flink door elkaar geschud worden haha….
    Verders moet ik a.s. donderdag weer naar het ziekenhuis voor heupfoto’s en onderzoek….. ben benieuwd….. ik hou je op de hoogte.

    Nou meid, geniet van het zonnetje en de rust, want volgens mij heb jij het ook giga druk!!!!!

    Dikke kus Marjan

  9. Dat is nog’s een leuk paasweekend Astrid, hadden jullie wel verdiend! fijn dat je ons weer zo laat meegenieten. Mellis bovenaan de helling in de bus, prachtig! Staat wel leuk, je langere haar met die kleurtjes erin.
    groetjes uit zonnig Rotterdam

  10. heeee wat een ontzettend leuke foto,s joh en wat zie je er goed uit!;))
    heerlijk genoten dus he…heerlijk hoor;)
    liefs van mij en…

  11. Wat een gezellige log Astrid! leuke foto’s ook! Je ziet je genieten!
    groetjes Henrike

  12. Dat kun je zien dat je genoten hebt
    Dat is gewoon genieten met hoofdletter G

    Fijne maandag Astrid
    Grt voor jou en knuff voor de doggy’s
    Mariet.

  13. Dat was wel een heel druk weekend,
    maar wel heel erg gezellig.
    wat een mooie bus heb je gekegen en zo wordt het uigaan wel een stuk comfortabeler.

  14. Het ziet er inderdaad uit als een super gezellig weekend! Fijn dat jullie zo genoten hebben van elkaar en jullie vrienden. Liefs Natje xxx

  15. Jullie mogen dan wel hebben genoten maar ik heb genoten van jouw log Astrid! Het is duidelijk te lezen dat jij genoten hebt, heerlijk! En wat zie je er mooi uit!! Gaaf dat kleurtje in je haar!! Past perfekt bij je bril! Inderdaad wel een super druk weekend, je was hier trouwens “redelijk” in de buurt: Amersfoort!

    Wij mogen as vrijdag onze pup ophalen!!!
    Hij staat op mijn log, mocht je hem willen zien!

    Doe je het nu lekker kalm aan????
    Groetjesssss,
    beuzeblaadje

  16. Dat was volgens mij een druk maar heel gezellig weekend …en je hebt heerlijk genoten van het mooie weer !!
    Leuke foto’s Astrid !!
    Groetjes Sophia

  17. Goedemorgen Astrid ja een van der Valk is geschikt voor honden behalve die in Ridderkerk … Ik kom je een fijne maandag wensen xuss Nel.

  18. wat een gezellig astrid,
    ik hoop dat er zo nog heel veel dagen mogen volgen

  19. Amersfoort?
    je zat gewoon bij mij om de hoek………. had ff gebeld, dan had je op de koffie kunnen komen!!
    hoop dat dat nog eens gaat gebeuren;-))
    Liefs:Wilma.

  20. Goedemorgen Astrid het is wederom mooi weer en jij woont nu op 1 van de mooiste plekken van Nederland. geniet er lekker van xus nel.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

