Zaterdag het etentje

Zaterdag hadden we een spontane ingeving om lekker met onze vrienden te gaan eten. Ze hadden het al eens gehad over een Italiaan bij hun in de buurt, waar je heerlijk kon eten, dus dat moest natuurlijk getest worden. Zo togen we zaterdag avond naar Fabbrica. Het restaurant ligt in een mooi stukje Rotterdam, aan de haven aan de 5 werelddelen 107. Wat een schitterend plekje zeg. Hier komen we in de zomer nog eens terug om een terrasje te pakken. We hebben heerlijk gegeten. Mooie verse produkten, en heerlijke pizza’s en verse pasta’s. To en ik hebben een voorgerecht en een pizza gedeeld, omdat we allebei geen erg grote eters zijn. Helaas kwam het er ’s nachts weer uit bij mij, maar dat mag de pret niet drukken. Ook het interieur is er echt de moeite van het bekijken waard.

Photobucket

De mannen zitten ook lekker te beppen. Soms zijn het net vrouwen, deze 2 heren kunnen er wat van 😉

Photobucket

Het bootje van Herman lag er ook te wachten om weer uit te varen.

Photobucket

We hadden een schitterende zonsondergang, maar die volgt morgen. Het restaurant is goed toegankelijk, en ook van de hond werd geen probleem gemaakt. Absoluut de moeite van een bezoekje waard. Tot snel weer.

11 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

11 Reacties op “Zaterdag het etentje

  1. Heej As,

    Ik was die dag andere dingen doen.
    Fijn dat je zo genoten hebt.
    Liefs:Wilma.

  2. hai astrid, wat ’n mooi interieur zeg…..de moeite waard, wel jammer dat ’t er weer uitkwam zeg…maar je hebt ’t wel knus gehad en da’s inderdaad ook belangrijk….fijne nieuwe week, doe rustig aan hé? liefs rietje

  3. Dat ziet er inderdaad uit als een leuk restaurantje. Zo te lezen heb je dus genoten van je etentje. Jammer dat het eten er alleen weer uitkwam..
    Fijne nieuwe week,

    Groetjes van Tanya

  4. Dat ziet er goed uit! ik heb daar vlakbij gewerkt (Poortgebouw) in de jaren 70. De Jumbosupermarkt daar om de hoek is ook een aanrader, multiculti boodschappenplek. Fijn dat Mellis geen probleem was! Is dat het bootje van “de” Herman, den Blijker? groetjes

  5. Hoi As

    dat ziet er mooi uit zeg!en klinkt ook erg lekker mmmm door jou krijg ik helemaal zin in lekker eten, helaas valt t hier soms erg tegen qua goede restaurants.
    Was ook lekker weertje he!
    Ik ben echt aan het bijkomen,was er echt aan toe en nu ik mijn rust vind merk ik ook hoe uitgeput ik was.
    Maar ach ja staan nu 3 weken geen afspraken(alleen woensdag dan)dus lekker online en veel lezen hihihi

    GR daar

    Liefs Laura

  6. Het eten was echt lekker en ook de wandeling heen en terug was genieten. Volgende keer alleen iets later reserveren!

  7. Pia

    Ik kom vandaag veel etentjes tegen op logjes. Ik…. zat gewoon thuis bij te trekken van een verhuizing van de zoon hahahaha. Maar Italiaans is niet te versmaden

  8. Fijn dat je zo genoten hebt. Het restaurant ziet er zeker heel mooi uit!
    Fijne dag, gr 10

  9. Dat restaurant is helaas iets te
    ver uit de buurt maar anders…
    Wat ziet dat er leuk uit daar binnen
    Astrid en het eten “klinkt” heerlijk.
    Fijn dat jullie zo genoten hebben
    alleen een beetje jammer van die
    “naweeën” : -((

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

  10. Het ziet er wel erg leuk uit daar, wel appart, maar gezellig! Ik ben benieuwd naar de zonsondergang!
    groetjes Henrike

  11. MIDeesquesoyday

    Betting Games For Fun
    The difference though is you can play two games at the same time just open a new room in another window.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

