Zaterdag, de zonsondergang

Na het etentje zijn we via de Entrepot Haven terug gewandeld naar huis. Het was een schitterende avond in een mooi stukje Rotterdam. We zagen een werkelijk schitterende zonsondergang.

PhotobucketPhotobucket

Er stond een meneer die daar woonde ook buiten te genieten van de mooie rode lucht. Hij vertelde To en mij dat hij de rode gloed van de zon in de kale hoofden van de mannen zien weerspiegelen, hahhaaa, daar moet je man voor zijn 😉

Ook de bloemen roken heerlijk

Photobucket

Ook de rode bladeren glinsteren in de zon..

Photobucket

Morgen gaan we een hond testen in Voerendaal, gaan jullie mee op stap?

9 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

9 Reacties op “Zaterdag, de zonsondergang

  1. Dat is inderdaad een schitterende zonsondergang! Succes met de hond testen, ik ben benieuwd of de hond wat is..
    Fijne avond,

    Groetjes van Tanya

  2. Mooie foto’s As. De blauwe regen (zo heet dat ding toch?) begint hier ook al aardig te groeien. Hij is van de buren, maar groeit over onze schutting heen.

  3. mooi de zonsondergang …geeft eens een
    andere kijk op Rotterdam !
    en dan met de zoete geur van de blauwe regen ..
    helemaal top , succes met de hond vandaag !!

  4. Astrid, wat laat je ons weer geweldig meegenieten! M’n ouwe werkplek (Poortgebouw) bij zonsondergang,en dan die blauwe regen, helemaal prachtig! bedankt, groetjes uit Rotjeknor

  5. lieve astrid, wat ’n prachtige plaatjes! en tuurlijk gaan we mee naar Voerendaal….ben benieuwd naar de plaatjes….liefs van mij

  6. prachtige foto’s

    Fijne koninginnedag morgen.
    Grt en knuff Mariet.

  7. hele mooie foto,s zeg en ik kan het ook bijna ruiken..mmmmmmmm
    fijne koninginedag met liefs van mij..;))

  8. Een pracht van een zonsondergang
    Astrid! En is dat niet de blauwe regen
    die ik daar zie???

    Mooie foto’s!!
    Groetjesss,
    beuzeblaadje
    OT: Mag ik een beroep op je doen? Wil je mijn log eens lezen dan begrijp je wat ik bedoel……

  9. Bedankt voor de steunende woorden ivm Zyontje. Dit betekent heel veel voor mij.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

