Zondag, hond testen

Zondag was een "werkdagje". We gingen een hondje testen van 7 maanden. Een leuke Golden voor een cursist. Het was een heerlijke rit, maar wel erg ver. Toen we er bijna waren hebben we eerst onze honden even laten razen. Heerlijk in het hoge gras even rennen.

PhotobucketPhotobucket

Op naar Tommy dan maar.

PhotobucketPhotobucket

Ik moet zeggen een hele leuke hond voor zijn leeftijd. De omgeving was ook erg mooi waar we even aan de wandel waren, een mooie vijver met inhoud 😉

Photobucket

Het was weer een bewogen weekend. Ik moet weer een paar dagen bijkomen, maar ach, het was de moeite waard. Lang leve de nieuwe bus!

10 reacties

Opgeslagen onder Werk

10 Reacties op “Zondag, hond testen

  1. Fijn dat de golden retriever zo goed is bevallen! Het beestje ziet er ook leuk uit.
    Fijn weekend!

  2. Mooie foto’s zeg .. prachtig hondje!
    Verder kom ik je een gezellig weekend toewensen
    Lieve groetjes Henrike

  3. Wat een smalle Golden (meestal zijn juist de donkerder Goldens zo smal en de “witte” wat zwaarder). Moet duidelijk nog uitzwaren. Leuke foto’s! Die houding van Asya op de 2e foto is apart ;-)) Geniet van je weekend! groetjes

  4. Pia

    Heeft hij nu zo’n smalle rug of komt het doordat het beeld vertekend is ? Sorry ik heb een trauma met smalle ruggetjes, ben blij dat Ozzy zijn rug nu normaal is 🙂

  5. Heee wat is je haar lang geworden!!
    Gaat natuurlijk niet over je logje maar het valt me op;)

  6. hai astrid, wat leuk zo’n hondje testen…..ik schiet op in m’n boek, erg mooi hoor….fijne zondag, liefs rietje

  7. Echt zo’n slungelige puber 🙂 mooie hond en hopelijk is hij geslaagd voor de test!

  8. Wat een heerlijke foto’s !!!
    Liefs:Wilma.

  9. Wat hebben die doggy’s toch een hondenleven 😉

    Grt voor jou en knuff voor de doggy’s
    Mariet.

  10. Zo te zien een heel mooi plekje waar jullie zondag waren …en wat een plezier hebben de honden !
    Fijne dag ….en rustig aan hoor
    Groetjes Sophia

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

