Mooie foto's en meer

Het was weer een bewogen week, de afgelopen week. De weekenden zijn op een leuke manier druk, en daar moet ik dan toch weer van bijkomen. Maar ach, de gezelligheid gaat voor zal ik maar zeggen. Ik heb wel nog een paar mooie foto’s gemaakt die ik met jullie wil delen.Een mooie zonsondergang vlak bij huis…PhotobucketTwee ganzen dicht bij elkaarPhotobucketEen vriendin met haar hond. Een mooie intieme foto…PhotobucketEn Asya. Hij gaat zijn laatste dagen in bij ons. Donderdag gaat hij naar zijn nieuwe baas. Gisteren is Asya gecastreerd. Alles is goed gegaan, en hij heeft er geen last van gehad, hij speelt al weer lekker.Photobucket

14 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

14 Reacties op “Mooie foto's en meer

  1. Mooie foto’s lieffie, ik wens jullie een mooi, gezellig en rustig weekend toe.

    Dikke kus Marjan.

  2. Schitterende foto’s! Jammer dat Asya alweer weggaat bij jullie, jullie zullen hem nog best missen.
    Fijn weekend!

  3. Ans en Yvonne

    Nou , we zijn er klaar voor !
    Gelukkig dat de castratie goed is gegaan en hij nu ‘een stuk lichter ‘door het leven gaat ! We zien elkaar !

  4. Wat jammer dat A weer bij jullie weggaat
    Die gaan jullie denk ik zeker missen
    Goed weekend
    Grt en knuff Mariet.

  5. Prachtige foto’s weer Astrid!
    Geniet van de laatste dagen met Asya!
    En een heel mooi weekend gewenst!
    groetjes Henrike

  6. Pia

    Dat zal weer vreemd zijn als hij weg is uit jullie gezin, maar er komt vast weer een ander. Nog even van hem genieten he.

  7. Heej As,

    Kom je een fijne week toewensen.Hoop dat je genoten hebt van het weekend.
    Liefs:Wilma.

  8. Mooie foto’s.
    Fijne week.

  9. Inderdaad mooie foto’s !
    Nog een fijne avond en morgen een fijne dinsdag
    Groeten Sophia

  10. Hele mooie foto’s As! Fijn dat het weer goed gaat met Asya. Toch altijd zielig he? Maar het moet nou eenmaal.
    Groetjes vanuit Valencia.

  11. hai astrid, prachtige foto’s! sterkte morgen bij het wegbrengen van Asya, je zult ‘m best missen en Mellis natuurlijk ook en Tom niet vergeten……heb ’t goed, liefs van mij

  12. Hoi Astrid,
    Kom je een fijn weekend toewensen.
    Liefs:Wilma.

  13. Goed weekend Astrid
    Grt voor jou en knuff voor de doggy’s
    Mariet.

  14. Wat een prachtige foto’s! Die van die ganzen is een echt kunststukje.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

