Vanalles

Het is al weer even geleden dat ik een logje heb geplaatst. Dit eigenlijk alleen omdat het druk is. Druk met het werk, druk met de laatste dingetjes voor het platform, hondjes bekijken en fokkers ontmoeten, en de laatste ziekenhuis bezoekjes. Ik hoef me dus niet te vervelen!

De vakantie staat ook op de stoep, we gaan donderdag morgen vroeg rijden. De meeste dingen zijn klaar, de boeken zijn gepakt en das het allerbelangrijkste! Morgen heb ik nog cursus en dan woensdag nog even voor een scan naar het ziekenhuis, s’middags pakken, dan slapen en weg. In onze waanzinnige aangepaste bus lekker naar Spanje. Ron en Toke zijn er al, en ze wachten op ons.

Dus even geen berichtjes meer van mij, ik ben met vakantie. Tot Snel!

Photobucket

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

