GP – Handicap 2009 deel 3 en 4 en 5

We gaan door naar de volgende etappe. Deze zal plaats vinden in Platja d’Aro. Een wonder dat we hier toch weer welkom zijn na de gebeurtenissen van vorig jaar.Kijk met mee naar de GP – Deel 3 en 4en deel 5.

Door alle gebeurtenissen bij de GP Handicap, krijgen jullie gelijk een leuk idee hoe onze vakantie is geweest. Het was weer heerlijk. We hadden mooi weer en ik heb buiten de GP om, ook lekker kunnen lezen, en luisterboeken kunnen luisteren in de beroemde hangmat. Promt lag ik voor dat het eerste hoofdstuk voorbij was in coma, dus dat is helemaal lekker in je vakantie.

Zoals jullie hebben kunnen lezen waren we dit jaar in Barcelona. Dit stond al jaren op de planning, maar het kwam er niet van. Nu hebben we een goede bus, dus zijn we naar Barcelona getogen. Wat een heerlijke stad is dat zeg. Wat opviel was de toegankelijkheid. Helemaal super geregeld in een stad waar ooit de paralympics waren.

Inmiddels zijn we al weer ruim een week in Nederland, en was het zoals gewoonlijk ook weer een drukke week. Het is dan ook alsof je nooit bent weggeweest. Ik moet ook eerlijk zeggen dat dat wel ok is ook hoor. Na 2 weken was ik wel weer toe aan een beetje werk, ik zou me nog gaan vervelen😉.

Woensdag nacht vertrekken we voor ene paar dagen naar Oostenrijk. We hebben daar een feestje, en we gaan dus "even" op en neer naar Oostenrijk. Supergaaf dat dat allemaal gewoon kan.

Jullie allemaal nog een hele fijne zondag, en tot logs.

11 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk, Persoonlijk 2

11 Reacties op “GP – Handicap 2009 deel 3 en 4 en 5

  1. Fijn dat jullie zo hebben genoten in Barcelona, leuk verslag weer.
    Veel plezier in Oostenrijk!

  2. Ik ga het verslag zo weer verder lezen en denk nu al dat t erg leuk zal zijn!Tevens alvast veel plezier in Oostenrijk!
    Gr Laura

  3. Zo te lezen hebben jullie genoten
    En ga je dat in Oostenrijk weer doen

    Grt voor jou en een knuff voor Mellis
    Mariet.

    Fijne dag verder
    En ehhhhhh wil je ff mijn broertje feliciteren op mijn log
    Vind hij vast errug leuk *GRIJNS*

  4. Zo … wat leuk dat je zo genoten hebt in Barcelona !
    En nu naar Oostenrijk
    Veel plezier Astrid
    Groetjes Sophia

  5. Wij zijn ook weer thuis, nu aftellen voor Spanje.
    Liefs:Wilma.

  6. Wat leuk,even naar Oostenrijk op en neer:)

  7. Veel plezier in Oostenrijk, ik ga naar Spanje!😉

  8. Paulus

    Gave fotos van spanje!
    zou je dr een paar, de mooiste…, op de Permohyve willen zetten?

    thanks

    Paulus

  9. Hi astrid ..
    Ik kom je alvast een
    gezellige zondag toewensen!
    Groetjes Henrike

  10. Fijn dat je ervan geniet allemaal Astrid. xus Nel.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

