Stil op dit log

Het is stil op dit log. Buiten dat ik wat recensies plaats tussendoor, heb ik niet echt zin om te loggen. Dat komt hoofdzakelijk omdat het druk is met werk, maar ook omdat ik een vriendinnetje te logeren heb. Zij heeft enorme waterschade aan haar huis, door een gesprongen waterleiding. Het plafond, en de vloeren, boven en beneden, moesten eruit. Alles moest opnieuw geverfd worden, maar eerst moet alles drogen. Dus die werd uit haar huis verbannen.

Nu stond er al een logeerpartij gepland voor halverwege juli, maar das nu enigzins vervroegd. Ook zij heeft de nodige beperkingen, en staat er een bed in de woonkamer. De thuiszorg komt voor haar meerdere malen per dag.

Maar vooral proberen we tussendoor leuke dingen te doen. Winkelen, lekker naar het strand, wandelen met de honden, dat soort gezellige dingen.

Ik kom er dus gewoon niet aan toe om een lig te schrijven, en neem dan ook even een logpauze voor onbepaalde tijd. Ik wens jullie allemaal een fijne zomer en een fijne vakantie voor de loggers die op vakantie gaan.

Tot over een paar weken!

4 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk, Persoonlijk 2

4 Reacties op “Stil op dit log

  1. Veel plezier met je logé!

    Mijn log is voorlopig ook wat stiller omdat ik maandag op vakantie ga. Helaas kan Lance niet mee, maar ook voor hem wordt goed gezorgd.

    Geniet van het hopelijk mooie weer en tot snel!

    Alle liefs,

    Wanda en een Kiss van Lance

  2. hai astrid, wat sneu die waterschade bij je vriendin, maar lief dat ze bij jullie kan logeren! maak er ’n knusse week van, liefs rietje

  3. Wat lief dat ze bij jou kan logeren.
    Ik wens je een hele fijne gezellige vakantie!
    Hartelijke gr 10

  4. Anoniem

    Rafels aan jullie tong ?
    Heb het gezellig samen !
    Heel erg voor F .. kon er nog wel ff bij
    XXX Von

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

