Donna is niet meer……

PhotobucketDonna, ons eerste hulphondje en mijn eerste pup in huis is helaas overleden. Vandaag hebben we haar in moeten laten slapen wegens ernstige elleboog problemen… Afgelopen maandag moest ze voor de heupen, ogen en ellebogen check en daaruit bleek artrose en dus hele slechte ellebogen. In overleg met Kees de fokker, dierenarts, en natuurlijk Dinie ( de cursist ) hebben we helaas moeten besluiten om Donna in te laten slapen.Ik ben er al de hele week door van de leg moet ik zeggen…. We moeten maar onthouden dat dit het beste voor Donna was om te doen, een hond die zoveel pijn heeft is ook niet leuk. Onze gedachten zijn bij Dinie, Danielle en Dennis…. Veel kracht….

15 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk, Persoonlijk 2

15 Reacties op “Donna is niet meer……

  1. Wat een moeilijk besluit zeg!

    Heel veel sterkte voor alle betrokkenen!

    Alle liefs,

    Wanda

  2. wat een moeilijke beslissing zeg .. dat doet pijn om zo’n lieve hond in te laten slapen .. heel veel sterkte allemaal!
    Liefs Henrike

  3. Ach wat een triest bericht. Zo’n schattig hondje en dan dit. Het is het beste voor Donna, maar het verdriet is er niet minder om. Ik wens jullie allemaal heel veel sterkte!
    Lieve groetjes 10

  4. o Astrid wat moeten we zeggen… wat een drama! heel veel sterkte voor alle betrokkenen. zo speciaal zo’n eerste hondje,en dan dit.. rotziekte voor mens en hond

  5. Aquawoman

    Heel veel sterkte met dit dierbare verlies.
    Voor jullie allemaal. Ondanks dat het beter is voor Donna toch is het vreselijk.
    Neem de tijd voor jullie verdriet. Sterkte ik denk aan jullie.

    Groetjes
    Aquawoman

  6. Wat een verdrietig bericht.
    En wat een moeilijk maar ook moedig besluit.
    Veel sterkte voor jullie allen!
    Liefs Lau

  7. Hoi wijffie,

    Tjeetje wat een naar bericht om te lezen, ik weet wat deze hond voor jouw betekend heeft, en ook zeker voor Dinie……. oke het is geen makkelijke beslissing geweest maar wel de beste, zeker voor Donna.

    Meid ik wens jullie en ook zeker Dinie heel veel sterkte….. dikke knuffels en een smakkerd van mij.

  8. Onze innige deelneming…

    Liefs,

    Daphné, Eiko en Valéas

  9. Wat k** is dit zeg! Geen andere woorden voor.
    Liefs:Wilma.

  10. lieve astrid, meid hier schrik ik van…..zo sneu voor de mensen die ‘m kregen…..heel vel sterkte hoor, liefs van mij

  11. Wat een vreselijk triest bericht Astrid
    Sterkte
    Grt en knuff Mariet.

  12. Tja, welke woorden zijn er goed in een situatie als deze?
    Geen enkele goed genoeg bevrees ik…. het was idd schrikken, erg sneu voor jullie allemaal!
    De wetenschap dat het beter is zo, is een (weliswaar schrale) troost!
    Sterkte hoor!
    Ko.

  13. Wat verschrikkelijk! Nog heel veel sterkte gewenst!

  14. hai Ass….ik kijk ook geregeld bij jou hoor, ’t is niet niks wat er is gebeurd, kan me voorstellen dat je even geen inspiratie hebt, doe rustig aan hé? liefs van mij

  15. Sorry dat ik zolang niet heb gereageerd…. En als ik dan de eerste keer sinds lange tijd weer op je weblog kom, lees ik dit verdrietige berichtje.

    Het zal vast beter zijn geweest voor Donna (pijn lijden is gewoon niet leuk), maar het zal zeker ook impact op jullie hebben.

    Heel veel sterkte!

    Knuf,

    Sweet

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

