Weer een hond in de opvang

Sinds een aantal weken hebben we Mounth in de opvang. Mounth is een Cesky Fousek, 6 maanden jong, en wordt opgeleid voor een jochie met autisme. Mounth is dus tijdelijk bij ons. Geen idee hoe lang, maar het gaat wel even duren. We zijn druk aan het trainen met hem, en langzaam gaat het steeds beter. de training werpt zijn vruchten af. Mounth kan het goed vinden met Mellis. Voor Mellis heb ik alleen maar bewondering dat hij alle pups zo toestaat in zijn leven.

Maken jullie kennis met Mounth.

PhotobucketPhotobucket<a href="http://s156.photobucket.com</p>/albums/t8/astridenmellis2/?action=view&current=evenluieren.jpg&#8221; target=”_blank”>PhotobucketPhotobucketVerder is de zomer alweer bijna ten eind. Omdat wij al vrij vroeg in het seizoen op vakantie zijn gegaan heb ik gewoon gewerkt gedurende de zomervakantie. Af en toe lekker bijtanken met een boek in de tuin, en natuurlijk heb ik bijna 5 weken een vriendinnetje te logeren gehad. Druk is het dus wel geweest. Ik hoop weer wat regelmatiger te kunnen loggen en ik kom zeker snel bij jullie bijlezen. Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een leuke oproepkracht om het team verzorging hier in huis te komen versteken. Dus weet je iemand, mail me dan!Liefs Astrid

9 reacties

Opgeslagen onder Dieren

9 Reacties op “Weer een hond in de opvang

  1. Wat een leuke hond! Gezellig dat jullie weer een pup in de opvang hebben. Fijn weekend alvast!

  2. astrid, weer ’n heel andere hond, fijn dat hij goed met Mellis kan opschieten…..en fijn dat je weer ’n logje had, ff rust is altijd goed…..merk het bij meerdere loggers en zelf heb ik het soms ook wel….ach, elke dag hoeft ook niet, toch? alvast ’n knus weekend en geniet van de honden………..liefs rietje

  3. Dag Astrid,

    Wat een leuke foto’s van Mount zeg!
    Ik heb inmiddels een huis gevonden en kan dinsdag erin. Alles loopt dus lekker soepel. Het weer is hier super heet trouwens… Dat had ik ook niet verwacht.
    Verder is het leuk om te weten dat mijn blogadres is veranderd naar http://www.siebshizzle.com/trude.

    Heel veel liefde vanuit Montreal,

    Trude

  4. Hoihoi!

    Jullie lijken wel net als ons een pleeggezin, maar dan voor lieve honden! Geweldig dat je dat doet Astrid! En wat een mooie hond heb je er weer even bij. Geniet er van en succes met al je werkzaamheden! Fijn weekend!
    Groetjes Henrike

  5. Wat een leuke foto’s, haha, lekker ding, die Mounth.
    Groetjes!

  6. Wat een lieve kop heef tie zeg
    Vooral op de 1 na laatste foto

    Fijne dag verder
    Grt en knuff Mariet.

  7. Oh wat een koppie! Leuk om zo met de honden te werken. Liefs Natje xxx

  8. Gewoon ff hoi roepen
    Was’t werm.
    Buiten is het hier te werm dus vandaar even binnen met de laptop

    Grt en knuff uit een werm Brabant
    Mariet.

  9. Wat een schatje!!

    OT: Rietje (kikker) ligt (weer) in het ziekenhuis. ze heeft een trombose in haar hoofd. Voor meer info ze het logje op de site van vlinder.

    Liefs:Wilma.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

