Teveel…..

Photobucket
Het is weer eens een zooi in mijn huishouden. Aan de straatstenen zijn er geen mensen te vinden. Hoezo grote werkeloosheid? Ik merk er niets van!! Eigenlijk zouden de mensen in de rij moeten staan voor mijn deur. Ik betaal bijna het dubbele dan dat iemand bij de thuiszorg verdiend en nog zijn er geen mensen te vinden. Mijn nieuwe hulp woont in het ziekenhuis, bij haar zoon die is neergeschoten op het strandfeest. Erg genoeg natuurlijk. Maar stiekem kan ik me niet van de gedachte ontrekken waarom ik daar dan de dupe van moet zijn?? Waarom is het zo vreselijk moeilijk om leuke mensen te vinden? Ik bied een leuke en afwisselende baan in een gezellige werkomgeving. Ik ben er tenslotte 😉
Het betaald best wel goed, en er kan gewerkt worden onder de schooltijden van eventuele kinderen. Ik moet gedouched worden, stoma gedaan, eten koken, huishoudelijke werkzaamheden en alles wat daarbij komt kijken. Echt moe wordt je er ook niet van want er is voldoende tijd. Ervaring is niet nodig, alles valt te leren. Het enige dat iemand moet kunnen is koken, want we zijn dol op lekker eten.
Waarom dan toch geen mensen? Ik heb geen idee. Leest er misschien iemand mee die een leuke baan zoekt, stuur me vooral een mailtje. Je kan gelijk beginnen.
Verder is het gewoon erg druk. Ik ben lekker bezig. Maar ik zou lekkerder bezig zijn als mijn huis ook nog een beetje op orde blijft. Wie durft??

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

