Nog een keer Hallejujah

Nog een versie van dit prachtige nummer, welke is favoriet bij jullie?

10 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk, Persoonlijk 2

10 Reacties op “Nog een keer Hallejujah

  1. Blijft één van mijn favo-nummers!!Thanxs!

  2. hai As, ja van mij ook nr. 1, prachtig lied en mooi gezongen door Lisa! je bent weer mooie boeken aan ’t lezen! ikke ook hoor, heerlijk hé? liefs van mij……heb je alweer hulp?

  3. Ook deze is mooi .. maar net iets minder dan die andere ..
    groetjes Henrike

  4. ronnie

    Ik ga voor de versie van Jeff Buckley.

  5. Ik vind dit mooi genoeg om te horen
    Maar er zullen beslist betere zijn

    Grt en knuff Mariet.

  6. Ook dit is een mooie versie! Ik zou zo een, twee, drie niet kunnen zeggen welke versie ik mooier vind.
    Fijne donderdag!

  7. Mijn zusje vindt dit nummer ook prachtig, maar ik kan het niet waarderen. Heb de versie van Nick ook gezien, maar vond het nog steeds een rotnummer. sorry😉

  8. paulus

    de twee blijven, hoe je het ook bekijkt een slap aftreksel van..:

    jeff buckley, helaas overleden

  9. Hallo Astrid
    Je hebt geen logo meer staan van de club?
    Plaats je er nog even één?
    groeten Anja en Maria

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

