Relax dagje

Het is de hele week erg druk geweest, en ik moest dan ook vandaag even opladen. Ik ben heerlijk met Mounth naar het strand geweest. Het was heerlijk weer hier, dus Mounth heeft lekker gespeeld en geravot. Met Thom had ik afgesproken aan de Waterweg, en hij had Mellis bij zich. Daar hebben ze nog lekker even samen gespeeld en hebben we een visje gehaald. De hondjes kregen traditie getrouw een haring, die er weer soepel ingleed bij de beesten. dat gaat zo snel, dat er geen foto van te maken is 😉 Geniet mee van een paar leuke foto’s.PhotobucketPhotobucketPhotobucketEn nog 2 actie foto’s om het af te leren…PhotobucketPhotobucketAllemaal een heel fijn weekend!

10 reacties

Opgeslagen onder Assiedag

10 Reacties op “Relax dagje

  1. Heej Lieverd,

    Jij hebt ook al zo’n heerlijk foto logje!
    Wat een zalig weertje was/is het vandaag he?

    Liefs:Wilma.

  2. hai astrid, mmmm. lekker zo’n harinkje zeg…..dat glijdt er inderdaad meteen in, heerlijk hé zo buiten met de honden, geniet van ’t weekend, liefs rietje

  3. Dat is genieten! Lekker zo’n relax dagje.
    Fijn weekend!

  4. Lekker hoor zo bij het strand .. lekker visje erbij, genieten dus!
    Geniet nog van de laatste weekenduurtjes!
    Groetjes Henrike

  5. Wat heb je een prachtige actie foto’s van de honden !
    Heel mooi
    W
    Maar lusten honden haring ???
    Haha…nog nooit gehoord …en zij liever dan ik ….brrrr…:-)
    Fijne week Astrid
    Groeten Sophia

  6. En of ze dat lusten… 🙂
    Goed te lezen dat je nog weet hoe te relaxen!
    Blijf goed voor jezelf zorgen As, ik volg je blog.

    Liefde,
    Trude

  7. Eten de honden Haring??? Wat bijzonder! Natje xxx

  8. Wat een leuke foto’s!
    En wat zal je trots zijn op dat stukje in de krant! Heel erg leuk!
    Groetjes!

  9. O wat een mooie foto’s.
    Fijne week.

  10. Ik scrol als vanzelf steeds verder naar je vorige logjes en blijf genieten van de aktie foto’s van de honden!!
    Werkelijk schitterend Astrid!

    Ajuuus,
    beuzeblaadje

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

