De uitkomst voor het lezen!!

Zoals iedereen inmiddels wel weet ben ik dol op lezen. Echter heb ik vaak problemen met het vasthouden van boeken, zeker de dikkere boeken worden steeds moeilijker. Nu kwam ik op een forum de Bookseat tegen. Wat een uitkomst!! Je zet de peof op je benen en je kan lezen en een kopje thee vasthouden. Lekker op je zij in bed liggen en de poef naast je neerzetten zonder zere of koude handen te krijgen. Voor mij de perfecte uitkomst. Natuurlijk is E-Reader ook een uitkomst, maar voor mij gaat er niets boven echte boeken.PhotobucketOp de achterkant zit zelfs een vakje voor je telefoon of boekenlegger.PhotobucketPhotobucket

Het weegt niets, dus ook makkelijk mee te nemen op vakantie. Op naar heerlijke leesavonden zonder enorme pijn aan mijn handen.

15 reacties

Opgeslagen onder Boeken, wat lees ik

15 Reacties op “De uitkomst voor het lezen!!

  1. Ha! Toen ik je kop las, dacht ik idd dat je het over de E-reader ging hebben. Ik ben me er momenteel een beetje in het verdiepen. Leuk kerst-cadeau ofzo. Maar zo’n kussen is ook heel erg handig denk ik. Groetjes!

  2. Wat handig! Fijn dat je nu zonder pijn in je handen kan lezen.
    Fijne avond,

    Liefs van Tanya

  3. Super zeg dat dat bestaat!
    Veel leesplezier!
    Groetjes Henrike

  4. Wat een geweldig idee!
    Ik ga kijken of het iets is voor mijn moeder.
    TOP!
    Liefs:Wilma.

  5. Maaike

    Kijk, dat is een goed advies. Nooit van gehoord, maar ik denk dat ook ik daar veel plezier aan kan beleven. Werkt het ook met dikke boeken? En multomappen en readers? Bedankt voor de tip. Veel leesplezier, Maaike

  6. toke

    Grappig, E-readers zijn bij Radar getest en het enige wat sommige mensen misten: HET BOEK. Verder vond iedereen het geweldig, goed te lezen, makkelijk voor onderweg, handzaam enz.

  7. Voor jou inderdaad een hele uitkomst …want die zware boeken soms ( vooral die Milennium Trilogie ) …is erg zwaar…Heb ik soms zere handen van …dus voor jou helemaal niet te doen
    Heerlijk om nu nog meer te genieten bvan je leesvoer !
    Fijne vrijdag en een fijn weekend voor jullie
    Groeten Sophia

  8. Ook ik ben geen E lezer geef mij maar echte boeken

    wat een uitvinding dit zeg!
    nu kun je toch nog lekker lezen:)

  9. Haha, mijn eerste gedachte was dat je een electrische voetenwarmer had gekocht…of een soort van theemuts ofzo…
    Wat een geweldige uitvinding dat ding! Ook mijn handen, polsen eigenlijk, gaan steeds meer protesteren als ik een boek vasthou…misschien ga ik er ook (ooit) wel aan! 😉
    Liefs Loes
    xxx

  10. Harstiike handig zo’n ding

    Goed weekend
    Grt en knuff Mariet.

    Ps knuff is ook voor Mellis

  11. Dit lijkt me een uitkomst voor
    veel mensen Astrid! Mijn echtgenoot
    loopt trouwens warm voor de E-Reader, zekers voor tijdens de vakantie : -))

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

  12. Dat is inderdaad een super uitvinding. Hier in Zweden is de E-reader nog niet verkrijgbaar. Komt nog denk ik. Maar ik heb ook liever een echt boek.
    Natje xxx

  13. Hey As. ik heb hem ook besteld, in het wijnrood, ben benieuwd wanneer hij er is, ik kijk er naar uit, nu lees ik vooral pockets!!
    Veel lees plezier!!!

  14. dat is nog eens ideaal zeg…. ik kan al helang niet meer zittend lezen dat moet dan op mijn zij met mijn boek in mijn langwerpige kussen… niet echt ideaal maar vasthouden is gewoon te pijnlijk… waar vind ik zo’n ding want ik wil graag weer meer kunnen lezen. ik mis het enorm!

  15. Eva

    Had je de dwarsligger al ontdekt? zie dwarsligger.nl. Ook erg handig en klein.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

