De uitkomst voor het lezen!!

Zoals iedereen inmiddels wel weet ben ik dol op lezen. Echter heb ik vaak problemen met het vasthouden van boeken, zeker de dikkere boeken worden steeds moeilijker. Nu kwam ik op een forum de Bookseat tegen. Wat een uitkomst!! Je zet de peof op je benen en je kan lezen en een kopje thee vasthouden. Lekker op je zij in bed liggen en de poef naast je neerzetten zonder zere of koude handen te krijgen. Voor mij de perfecte uitkomst. Natuurlijk is E-Reader ook een uitkomst, maar voor mij gaat er niets boven echte boeken.
Photobucket
Op de achterkant zit zelfs een vakje voor je telefoon of boekenlegger.
Photobucket
Photobucket

Het weegt niets, dus ook makkelijk mee te nemen op vakantie. Op naar heerlijke leesavonden zonder enorme pijn aan mijn handen.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

