Op Vakantie!!

Photobucket
Vanavond vertrekken wij voor een weekje naar onze casa in Spanje. De weersverwachtingen zijn perfect, zo rond de 25 graden. In de avond koelt het wel snel af, maar dat mag ook in oktober. Dat betekent ’s middags op het terras lunchen, en ’s avonds met een dekentje op de bank. Perfect! Ron en Toke zijn er al. Mijn hulpmiddelen worden morgen gebracht. De tassen zijn gepakt, de boeken ( 12 ) liggen klaar. Nog even de laatste dingen afmaken en dan gaat de computer uit voor een dikke week! Wat een zaligheid. Ik ga niet bloggen vanuit Spanje, ik moet nodig een weekje bijtanken, want anders gaat het niet goed met Assie, en mijn collega’s kunnen me niet missen, dus moet je wel goed voor jezelf zorgen. Dat ga ik doen in Spanje.
Adios, tot de 26!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

