Nu ik nog leef !!

Van dierbare vrienden kreeg ik een cd-tje met wat mooie nummers erop. Dit nummer sprak me heel erg aan, wat een waarheid. Luister en huiver…

De vakantie was heerlijk, we hebben genoten. Foto’s volgen binnenkort.Heb trouwens een waanzinnig verjaardags kado gekregen van 2 lieve vrienden. Een huiskamer concert van Jan Willem Roy. Zo ontzetten gaaf dat hij hier binnen kort op de bank zit te zingen!! Helemaal te gek. Dus om het af te leren nog een mooi nummer van JW ook!Het leven is mooi…..

7 reacties

Opgeslagen onder Muziek

7 Reacties op “Nu ik nog leef !!

  1. Hoi Astrid,
    bedankt voor je reactie op mijn web.
    Wat een zonnig web-log heb je en een ontzettend lieve mooie hond,
    ik heb zelf een engelse bulldog,die zou niet greschikt als hulphond zijn..haha,
    mooie muziek en wat een lieve vrieden die zomaar even een optreden voor je organiseren,
    lekkere vakantie heb je ook gehad,las ik,
    fijn he zo in het zonnetje,voel je je al weer heel anders.
    Veel plezier met alles!,het Ciz heeft de dokter gebeld maar die wil eerst alle onderzoeken en operaties afwachten,dus krijg ik in de tussentijd nog gewoon de hulp die ik nu heb en de andere huishoudelijke hulp betaal ik zelf,
    heb wel een beetje genoeg van om altijd weer en aan iedereen uit te leggen wat je hebt en wat je kan,het staat allemaal op papier,dat zou het Ciz toch ook kunnen lezen zonder mij lastig te vallen?
    Maar ja, hulp krijg je niet zomaar.

  2. oh ja Astrid,
    ik zou hms hebben en daardoor slecht bindweefsel,
    de neuroloog die mij dit vertelde zei dat dit een genetische afwijking is die vooral bij Aziaten voor komt,ik ben een echte kaaskop,maar toch,mijn hele familie heeft last van kraak en bindweefsel en was als kind super lenig.
    Dat EDS is ook een vreselijke aandoening,sterkte ermee !

  3. ik heb geen fibromyalgie hoor, dat is gewoon omdat de reumatoloog niks wil zien ,de neuroloog en orthopeed wel en die zeggen dat alles gewoon versleten is.
    ik zit bij de pij npoli in Arnhem,mijn huisarts wilde mij helemaal nooit pijnstillers geven,paracetamol deed niks,maar het was te verslavend zei de huisarts dus kon ik nachten wakker liggen van de pijn,
    de poli zei dat die verslaving wel mee valt wanneer je het tegen de pijn slikt,ze hadden ongelijk want ik ben vreselijk opgefokt wanneer ik wakker ben en dus een tijd geen morfine heb gehad,maar ja, je moet toch wat,pijn is ook niet alles,
    oh ja, onze bull is 3 jaar en strontverwend,mijn schuld,hij is ook zo lief,die heeft ons als personeel

  4. Wat een gaaf cadeau zeg! Alvast veel plezier gewenst. Fijn dat jullie vakantie zo leuk is geworden.
    Fijne avond!

  5. Dat is inderdaad een waanzinnig cadeau
    Astrid! Dat wordt dus nog onwijs genieten! Ik heb trouwens genoten van het nummer van Harrie Jekkers; wat een tekst!!!

    Geniet nog lekker even na van je vakantie en als je onze viervoeter weer eens wilt zien moet je even naar mijn laatste log kijken! Kun je zien hoe hard hij gegroeid is…..

    Liefs,
    beuzeblaadje

  6. Fijn om weer wat van jou te lezen !
    Wat een leuk kado ….Geniet ervan
    Groeten Sophia

  7. Te gek zeg!!! Wat een mooi cadeau…

    Harry Jeckers is trouwens een favoriet van mij. ‘Nu ik nog leef’ is samen met het lied ‘ik hou van mij’ regelmatig te horen hier. Echt fantastische teksten!!!

    Laat me weten hoe het kamer concert is ok?

    Liefde!!!

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

