De tijd ontbreekt

De tijd ontbreekt me de laatste maanden om te loggen. Ik kan er de energie niet voor opbrengen om nog regelmatig een logje te schrijven. Ook logjes bezoeken schiet er dramatisch bij in. Dit heeft verschillende redenen.

Mijn lijf keldert achteruit waardoor ik al maanden goed beroerd ben. Ik hou weinig eten en drinken binnen, en ben mede daardoor vreselijk duizilig. Op 17 november heb ik dan ook kijkoperatie nummer 600. Deze blijft met het type EDS dat ik heb erg riskant. Het is dus altijd weer een grote vraag of ik het wel of niet moet doen. M’n keus is gemaakt, ik ga het doen. Nou goed, daardoor ben ik beroerd, en heb ik mijn energie hard nodig voor de dingen die ik leuk vind.

De energie heb ik dus nodig voor m’n werk. Ik heb de leukste baan van Nederland, en daarvoor ben ik graag verrot. Het is druk, en van de crisis merken wij helemaal nog niets.

Dan lees ik natuurlijk ook erg graag, maar daar kom ik al te weinig aan toe. Loggen heeft dus gewoon geen prioriteit.

Jullie zien me wel weer verschijnen..

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

