Vakantie foto's

Ik was er nog niet aan toegekomen om wat vakantiefoto’s met jullie te delen, dus onder het mom van "beter laat als nooit" nog een paar zonnige plaatjes.

Het strand van Tossa de Mar, het was heerlijk….

Photobucket

Het grootste gedeelte van de vakantie heb ik op deze manier doorgebracht 😉

PhotobucketPhotobucket Uiteraard hebben we ook zo nu en dan eens lekker een drankje gedaan op een terras aan het strandPhotobucketIk drink niet veel koffie meer, maar in Spanje doe ik een moord voor een Cafe con Jello, koffie met ijs. Hele koffie, suiker er door roeren, en dan op de ijsblokjes gieten. Genieten!PhotobucketOp mijn verjaardag zijn we naar Platja d’Aro getogen om ‘smiddags lekker te lunchen. Helaas was het die dag slecht weer. Terwijl ik al bellend (verjaardags belletjes) door de winkelstraat reed kreeg ik een originele Annie de Rooij hoofd deksel opgezet 😉PhotobucketWat is die zon toch heerlijk, en dat eind oktober!PhotobucketAls laatste nog een leuke foto van Mellis en mijzelfPhotobucket

5 reacties

Opgeslagen onder Vakantie

5 Reacties op “Vakantie foto's

  1. Oooo….wat een heerlijke zonnige foto’s ….en zo te zien heb je ook goed genoten !!!
    ( als ik naar buiten kijk zie ik heel wat anders ….wind en regen hahaha )
    Bedankt dat we even mee mochten kijken
    Ik wens je voor nu een fijn weekend
    Groeten Sophia

  2. Hallo lieverd,

    Tijdje geleden dat ik een reactie gaf….. niet veel gemist zie ik je bent zelf ook niet zo’n super logger op dit moment. Super de foto’s van de vakantie, las ook dat je weer naar het ziekenhuis moet voor een kijkoperatie…..ik wens je dan ook weer sterkte….

    Zelf ben ik gisteren weer in het EMC Rotterdam geweest gisteren omdat ze hier in Spijk niets meer voor me konden doen….

    Ik heb dus volgens hun wel degelijk een vorm van EDS en daarbij ook gezellig Fibromyalgie…. van de 18 geteste Tender Points scorde ik alle 18 op zeer pijnlijke wijze…. ook moet ik nu naar de gyno omdat ik waarschijnlijk een baarmoederverzakking heb, joepie…. ach jij weet er alles van.

    17 december weer naar het ziekenhuis voor een zorgpad bespreking over het omgaan met fibro en pijnstilling….. dus ook weer hier gezellig veel ziekenhuisbezoeken…..

    Ik spreek je snel weer moet nu ook alle papieren in orde gaan maken voor mijn Wia keuring….. pffffff en dan natuurlijk ook al de feestdagen, geboorte van 2e kleindochter enz…….. druk wel nee je kan beter werken, haha

    Dikke kus ikke……….

  3. Wat een leuke foto’s! Kan me voorstellen dat jullie enorm genoten hebben. Fijn weekend!

  4. Aquawoman

    Leuke en mooie foto’s meis!!!
    Je hebt genoten zo te zien, ziet er echt lekker en gezellig uit.
    Mooi weer met een lekker zonnetje doet al een hoop goed he
    Probeer nog wat na te genieten!!
    Want het weer hier um daar hoef ik je niks over te vertellen he

    groetjes
    Aqua

  5. Wat een heerlijke vakantie foto’s zeg!
    Geniet er lekker van na ..
    Groetjes Henrike

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

