Strand en sneeuwpret 1

De afgelopen week was mijn vriendinnetje hier voor een logeer partijtje. Altijd gezellig om er samen op uit te gaan. Nu moest ik afgelopen maandag naar het ziekenhuis voor een blokkade en heb dus de hele week op bed gelegen, maar gisteren was het weer zo mooi dat ik echt even naar het strand toe moést. Ingepakt als ijsberen zijn er erop uit getrokken met de honden. Geniet met ons mee. PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketVoor de kest nog een paar sneuwfoto’s, dan is het net een witte kerst 🙂

6 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

6 Reacties op “Strand en sneeuwpret 1

  1. lieve astrid, wat mooi toch dat je zo dichtbij ’t strand woont, genieten nu hé? met al dat moois…….liefs rietje

  2. Heerlijk As! En mischien heb je nu ook al de sneeuw foto’s? Ik ben heel kort vorige week geweest,nu ligt er echt teveel sneeuw.Maar mooi is het wel en wie weet krijgen we nog een witte kerst ook!!Fijne dagen meid! xxx

  3. HEERLIJK!
    Geniet er maar goed van.
    Liefs:Wilma.

  4. Wat zitten jullie heeeeerlijk ingepakt !
    Ik wil best geloven dat je daar even heen “moest”!

    Voor jou ook hele fijne Kerstdagen
    Groetjes Sophia

  5. Sandra, Tommy & Evy

    Hé leuk!
    Leuk hé met de honden de sneeuw in…. ja voor even toen het nog kon… Ik ben blij dat eht weer weg is hoor nu want ik kon er echt niet meer uit…. mijn straat hier was helemaal onbegaanbaar zelf auto’s hadden grote problemen en waren ellelang bezig. Had dus vanalles om te bekijken… dat wel.
    Mellis is trouwes echt lief zo met zijn winterneusje!

  6. Leuke foto’s! Heerlijk even uitwaaien op het strand.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

