Strand en sneeuwpret 2

Zondag 20 december was er ook hier aan de kust een dik pak sneeuw gevallen. Ik kon niet naar buiten want mijn uitgang was ingesneeuwd. Thom moest eerst de boel vegen. Toen konden we snel even een paar foto’s maken. Thom is er trouwens wel met de hondjes op uit getrokken, dus die hebben veel plezier gehad. Mellis is dol op sneeuw en werd helemaal gek! Zo leuk, geniet mee.

PhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketPhotobucketFijne kerstdagen allemaal en tot volgend jaar!

15 reacties

Opgeslagen onder Rompslomp

15 Reacties op “Strand en sneeuwpret 2

  1. Hallo, ik ben via Cristiene op jou web-log binnen gekomen. Ik ben Tilly en ben nog niet zolang bezig op web-log. Maar vindt het heel leuk om zo mensen te leren kennen. Wat een prachtige foto’s en een mooi hond met een leuke vrouw. Ik ben heel direct hoor, hi ,hi, ik wens je fijne feestdagen toe en kom gauw weer even bij je kijken, groet van Tilly

  2. Heerlijk als je ze zo ziet ravotten, die weten niet wat er aan de hand is 🙂 Nog een geluk dat Mellis niet spierwit is, anders had je ‘m nooit meer gevonden! Ik wens jou, familie en beestenbende fijne feestdagen!

  3. prachtige foto,s zeg!
    kom ook jou en je naasten fijne kerstdagen en een gezond en liefdevol 2010 toewensen met liefs van mij..;)

  4. Wat heb jij een leuk mutsje op zeg met die flapjes aan de zijkanten:)

    Fijne dagen As:)

  5. Oh wat leuk, die foto’s! Onze Raja heeft een hekel aan water, maar sneeuw vindt ze helemaal geweldig! Alleen een poepje of een plasje doen is maar raar, want waar is nou die ene grasspriet waar het persé op moet gebeuren? Het uitlaten duurt nu dus extra lang, haha.
    As, ik wens je een fijne kerst en een gezond en voorspoedig 2010!

  6. Ik kom jou ook even hele fijne dagen toewensen!
    Geniet ervan en tot in 2010!
    Lieve groetjes Henrike

  7. Ik heb even meegenoten van jouw
    strand-en sneeuwpret foto’s Astrid!
    Dat ziet er heerlijk uit, prachtige
    foto’s!!

    Uiteraard kom ik jou ook even samen met jouw geliefden hele fijne Kerstdagen wensen!!

    Liefs,
    beuzeblaadje

  8. De kleine hond bij ons thuis is ook helemaal gek van de sneeuw. Ze is al aardig oud, maar gedraagd zich als een pup nu er sneeuw is zegt mijn mama.
    Hier in Montreal is er natuurlijk ook lekker veel sneeuw. 🙂 Dat heb je vast wel gezien op de digitale kerstkaart, als je die ontvangen hebt.
    Leuk ook om Fenke te zien op de foto’s trouwens. Doe haar vooral de lieve groeten van me:)

    Dan kwam ik dit nog tegen en moest aan jou denken:

    Getraind bij jullie??

    Liefde!

  9. hai astrid, wat ’n mooie foto’s!!!! en voor jullie ook hele knusse, warme dagen en voor 2010 veel mooie momenten…………….liefs rietje

  10. Wat een heerlijke foto’s van de honden in de sneeuw. Ik heb hier ook zo genoten van ze. Want ohhhh wat hebben ze gespeeld. Ik kom je ook al alvast een goed uiteinde wensen en ik wens je allegoeds voor 2010

    Gr Sandra, Tommy en Evy

  11. Heej As,

    Kom je een goed uiteinde toewensen.
    XxxX Wilma.

  12. Fijne jaarwiseling en een super goed 2010 hoor!!

    Kuss Jans

  13. Hoi Astrid,

    Ik ben hier even niet geweest, maar wil je toch de beste wensen wensen!

    Ik kwam ook de deur niet uit, dus Mike heeft veel met Djuna gewandeld.

    Groetjes chantal

  14. Wat een heerlijke foto’s! Je ziet Mellis gewoon genieten.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

