Even bijkletsen

Zoals jullie gemerkt hebben kom ik de laatste tijd niet echt toe aan bloggen. Het werk, mijn studie, en het schrijven van recensies vreten mijn tijd op. Het is zo heerlijk om met al deze dingen bezig te zijn. De eerste studiedag bij Dogvision zit er op, en het begin van de opleiding gedrags therapeut is gemaakt. Het is een HBO opleiding dus het vergt de nodige planning om het huiswerk gemaakt te krijgen naast mijn werk. Maar het is superleuk en kan niet wachten op de volgende lesdag.
Tussen de bedrijven door moet ik natuurlijk wel met mijn hondje naar buiten, en gisteren was het zo’n stalende dag, dat ik niet thuis kon blijven zitten, en dus toog As naar het stand. De branding was schitterend, dus ik wil een paar foto’s met jullie delen.
Het was een stralende middag
Photobucket
De avond en nacht ervoor had het echter gestormd en dus was er een schitterende branding met hoge golven.
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Nog 1 om het af te leren
Photobucket

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

