Jan Willem Roy

Een aantal weken geleden ben ik met een goede vriend naar de nieuwe theater tour van JW Roy geweest. Dit keer speelde hij in theater Walhalla in Rotterdam. Een piep klein, knus theatertje midden in Katendrecht. Ik denk dat er maximaal honderd mensen in kunnen, en we zaten dus lekker gezellig vlak bij elkaar. Dus ook vooraan op aanraak afstand van JW. Het was alleen JW en zijn gitaar, geen band, alleen hij met zichzelf.
Photobucket
Het is natuurlijk supergaaf om zo vlak vooraan te kunnen zitten. Omdat het ook maar een kleine groep was, vertelde JW bij elk nummer wel iets persoonlijks, en dat maakte de middag nog intenser. Dit zijn voor mij de momenten waarop ik geniet!
Photobucket
Daarna zijn we naar een restaurantje gereden een stukje verderop, waar we ook met Thom hadden afgeproken. We hebben nog heerlijk met een goed glas wijn, en lekker eten, na zitten praten van een werkelijk te gekke middag! Binnenkort is JW in mijn huiskamer te gast. Een datum voor dit huiskamer concert is nog niet bekend, maar zal niet lang meer duren. Om het af te leren de nieuwste single van JW.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

