De lente in de lucht

Eindelijk zit de lente in de lucht en dat is te merken. De zon schijnt hier al 2 dagen volop en dat is genieten. De zonnestralen in je gezicht, de warmte van de zon, helemaal geweldig. Ze zeggen dat het weer gaat sneeuwen, maar ik heb liever sneeuw dan de zeikregen van afgelopen zondag. Wat jullie? De mooie ochtenden en middagen zorgen er ook voor dat ik weer wat vaker en vooral langer met mijn hond buiten ben, en dat is zo fijn, voor ons allebei. Even een verloren half uurtje het bos in en weg bij de telefoon.
Overal zie je sneeuwklokjes en andere voorjaarsbloemen weer uit de grond schieten. Mellis heeft hier natuurlijk geen ook voor, die wil alleen maar de bal😉
Photobucket
Photobucket
Verder gaat hier alles zijn gangetje. Het werk is lekker druk en ook de studie houdt me van de straat. Kortom, ondanks alles leven we gewoon door.

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

