Wat Mellis zoal doet…

Geniet mee met wat mijn Mellis onder andere allemaal voor mij doet.

10 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

10 Reacties op “Wat Mellis zoal doet…

  1. Wat leuk Astrid om dit eens te zien …Mellis doet veel voor je hoor …
    Mooi filmpje !!
    Nog een fijne zondag
    Groetjes Sophia

  2. Wat een mooi filmpje! Wat kunnen honden toch veel leren zeg, knap hoor!

  3. Fenke

    Helemaal goed! Waar heb ik t stokkie vaker gezien ;))
    Toppie
    K&K

  4. Aquawoman en Pelle

    Wat een mooi filmpje As
    Leuk om naar te kijken.

    Groetjes
    Aquawoman en een Poot van Pelle

  5. annelies

    Als je nog geen Mellis-fan bent, word je het hier wel van! geweldig!!! Leuk zeg, dat je dat op je site hebt gezet!
    groetjes en knuf voor Mellis

  6. Arno en ik hebben genoten van wat Mellis allemaal kan!! Wat een kanjer!

  7. Kaaigoed Mellis je bent een kanjer
    Maar dat wist je al natuurlijk

    Grt Mariet.

  8. Prachtig filmpje astrid!
    Groetjes Betty

  9. Guin

    Wauw, wat goed!! En wat leuk om eens te zien!😀

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

