aan het herstellen

Ik ben inmiddels weer een weekje thuis en ik ben nog volop aan het herstellen. Mijn benauwdheid is voor een groot deel weer weg, al ben ik wel snel buiten adem. Mijn darmen zijn nog steeds voorzien van de besmettelijke bacterie en mijn eten komt er met regelmaat nog steeds uit. Ik probeer wel langzaam weer met een lichte maaltijd beginnen want van alleen maar beschuit word je ook zo eng.

Werken doe ik halve dagen zodat ik de tijd heb om te herstellen en enigzins fit op vakantie te gaan.

We gaan dit jaar dus een verre reis maken naar de USA. We vliegen naar Los Angeles en na een nachtje in een hotel gaan we de volgende dag onze camper ophalen. Dezze camper is natuurlijk compleet aangepast en ik moet er met mijn rosltoel goed kunnen vertoeven. Vanuit LA gaan we door naar San Francisco en zullen we onderweg de nodige dingen gana bekijken. Daarna gaan we door naar Las Vegas, en van daaruit weer terug naar LA.

Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal is, we kunnen haast niet meer wachten. Nu maar hopen dat de aswolk dan verdwenen is😉

We vliegen met de KLM en Mellis mag gewoon mee in de cabine, dankzij zijn status als hulphond.

Van mijn vriendinnetje kan ik haar Bebook lenen, want ik kan nu niet zoveel boeken als anders meenemen. Ik stop wel wat pockets hier en daar en een boek in mijn handbagage, dus dat moet gaan lukken.

Nu dus volop aan het herstellen en energie opdoen voor de vakantie! We hebben er zin in!

Van mijn collega’s kreeg ik trouwens een mooie bos bloemen voor secretaresse dag, dus die staat hier schitterend te bloeien. Dank lieve collega’s.

Liefs Astrid

6 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk

6 Reacties op “aan het herstellen

  1. Fijn dat je merkt dat je aan het herstellen bent hoor !
    Leuk dat je een E-reader mag lenen …( dat is toch dat Bebook ? )…dan kan je heel veel meenemen en t weegt even wel iets minder he
    Beterschap en succes met je verdere herstel en veel voorpret voor jullie reis !
    Groeten Sophia

  2. Fijn dat het weer wat beter gaat, hopelijk kan je snel wat meer eten!
    Wij zijn twee jaar terug naar LA en San Francisco geweest en hebben daar in de buurt rondgetrokken met een auto (verslagjes staan op mijn log, staan vast en zeker wel wat leuke en lekkere tips tussen ;-))

  3. Aquawoman en Pelle

    Hoi Astrid,

    Hoop dat je snel herstelt bent!!
    En lekker kan genieten straks van je vakantie. Want dat zou wel lekker zijn en dat je gauw weer meer kan eten want net wat je zegt van beschuitjes word je ook niet echt beter he. Houd je haaks zou ik zeggen.

    Groetjes
    Aquawoman en Pelle

  4. Hey As

    Lees nu pas je blog, wat zul je geschrokken zijn,gelukkig geen embolie meer te zien maar toch,nu goed de bactierie uitzieken meid zodat je straks op je avontuur kunt naar USA!!Gaaf joh!
    Ik zal je blog bekijken als ik eens online ben!!
    Dikke knuffels en beterschap!!!

  5. Fijn om te lezen dat er vooruitgang inzit, As! En die aswolk (niks met jouw naam te maken, toch? ;-)) ) is dan allang verdwenen natuurlijk…
    Liefs voor jullie en knuf voor Mellis!

  6. ik kom je even een gezellig weekend toewensen!
    en veel kracht om je weer beter te voelen!
    liefs Henrike

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

