aan het herstellen

Ik ben inmiddels weer een weekje thuis en ik ben nog volop aan het herstellen. Mijn benauwdheid is voor een groot deel weer weg, al ben ik wel snel buiten adem. Mijn darmen zijn nog steeds voorzien van de besmettelijke bacterie en mijn eten komt er met regelmaat nog steeds uit. Ik probeer wel langzaam weer met een lichte maaltijd beginnen want van alleen maar beschuit word je ook zo eng.

Werken doe ik halve dagen zodat ik de tijd heb om te herstellen en enigzins fit op vakantie te gaan.

We gaan dit jaar dus een verre reis maken naar de USA. We vliegen naar Los Angeles en na een nachtje in een hotel gaan we de volgende dag onze camper ophalen. Dezze camper is natuurlijk compleet aangepast en ik moet er met mijn rosltoel goed kunnen vertoeven. Vanuit LA gaan we door naar San Francisco en zullen we onderweg de nodige dingen gana bekijken. Daarna gaan we door naar Las Vegas, en van daaruit weer terug naar LA.

Ik ben zo benieuwd hoe het allemaal is, we kunnen haast niet meer wachten. Nu maar hopen dat de aswolk dan verdwenen is😉

We vliegen met de KLM en Mellis mag gewoon mee in de cabine, dankzij zijn status als hulphond.

Van mijn vriendinnetje kan ik haar Bebook lenen, want ik kan nu niet zoveel boeken als anders meenemen. Ik stop wel wat pockets hier en daar en een boek in mijn handbagage, dus dat moet gaan lukken.

Nu dus volop aan het herstellen en energie opdoen voor de vakantie! We hebben er zin in!

Van mijn collega’s kreeg ik trouwens een mooie bos bloemen voor secretaresse dag, dus die staat hier schitterend te bloeien. Dank lieve collega’s.

Liefs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

