USA, here we come!!

Nog een klein weekje en dan gaan we de lucht in op naar LA. Het zal een lange reis worden, en dat zal best niet makkelijk gaan, maar we hebben er ongelofelijk veel zin in. Met mij gaat het nog niet zo goed. Ik kan nog steeds niet goed eten, en ik leef op een boterhammetje met kaas en nutridrink. Gelukkig heb ik nog 8 kilo ruimte in mijn medische bagage, dus ik kan aardig wat nutridrinkt meenemen in mijn medische bagage. Sommige mensen vragen zich af of het wel verstandig is om te gaan. Misschien niet, maar maken er gewoon een leuke tijd van met misschien iets meer rust ingepland dan anders. Hieronder het reisschema dat we van plan zijn aan te houden.

Datum Plaats Dagafstand (mijl) 16-05-2010 Los Angeles (Californie)

0 17-05-2010 Overnachting in Los Angeles + camper ophalen 0 18-05-2010 Overnachting in Los Angeles

0 19-05-2010 Overnachting in Los Angeles 0 20-05-2010 Lake Havasu City (Arizona) 313 21-05-2010 Grand Canyon

(Arizona) 222 22-05-2010 Overnachting in Grand Canyon 0 23-05-2010 Monument Valley (Arizona) 253 24-05-2010 Page

(Arizona) 126 25-05-2010 Bryce Canyon (Utah) 152 26-05-2010 Overnachting in Bryce Canyon 0 27-05-2010 Zion

(Utah) 89 28-05-2010 Las Vegas (Nevada) 168 29-05-2010 Overnachting in Las Vegas 0 30-05-2010 Mono Lake

(Californie) 335 31-05-2010 Yosemite (in het park)

(Californie) 81 01-06-2010 Overnachting in Yosemite (in het park) 0 02-06-2010 San Francisco

(Californie) 215 03-06-2010 Overnachting in San Francisco 0 04-06-2010 Carmel/Monterey

(Californie) 124 05-06-2010 Santa Barbara (Californie) 252 06-06-2010 Los Angeles

(Californie) + 07-06-2010 camper inleveren 96 Totale afstand: 2426 mijl

In USA heb je op alle camprings gratis WIFI, dus ik zal proberen een reisverslag te plaatsen op mijn log, zodat jullie lekker met ons mee kunnen reizen. Wie stapt er mee in het vliegtuig? We vertrekken zondag om 05.30. Tot over een paar weken!

13 reacties

Opgeslagen onder Vakantie

13 Reacties op “USA, here we come!!

  1. Wat leuk dat jullie toch gaan, er staan heel veel bekende plaatsnamen tussen! Hopelijk voel je je tegen de tijd dat jullie vertrekken weer wat beter en kan je optimaal genieten!

  2. hoi…. kom even langs in het visitor center in Lake Havasu…. ik werk daar….
    misschien hebben we nog leuke tips voor jullie…

  3. Wij volgen jullie avonturen op de voet!

    GENIET!!!!

  4. Ik reis met jullie mee!!!!
    Veel plezier en geniet ervan!
    En wat is verstandig?? Mag je dan alleen maar in bed liggen?? En nooit eens iets heel erg geweldigst doen!!
    Genieten meid!!

  5. astrid, wat fijn dat je wel kunt gaan meid……genieten hoor! liefs rietje en ik lees wel hoe ’t is gegaan……..

  6. Wat een onderneming Astrid !
    Ik hoop dat alles goed gaat en dat je ongelofelijk veel plezier hebt en heel veel van het land en zijn natuur kan zien !
    Ik duim voor je …..
    Soms moet je gewoon “doen” he ….en ik geef jullie groot gelijk !
    Een hele fijne trip náár en ín Amerika !!
    Tor over een paar weken
    Groetjes Sophia

  7. Ria en Jeroen

    Hallo Astrid,
    Wij reizen zeker mee in gedachten. We hopen dat het een mooie reis zal worden, zonder al teveel medische obstakels! En inderdaad gewoon gaan!!! Want om maar altijd thuis achter de geraniums te blijven zitten, gatsie nee Hoor. Je moet risico’s durven nemen. Als je het niet probeert dan weet je hiet niet. GA Lekker GENIETEN!!!!!!!!!!!!!
    Tot volgende maand.
    Ria en Jeroen, Bo en de rest van het gezin

  8. Geniet!!
    Twitter je wel daarvandaan?
    X Wilma.

  9. Aquawoman en Pelle

    Fijne vakantie!!! Houd je haaks he hopelijk kan je het aan en kun je genieten. De enige die het juiste besluit kan nemen ben je zelf.

    Groetjes
    Aquawoman en Pelle

  10. Hoi Astrid, Thom en Melle,
    GENIETEN wordt dat! en verstandig? je kunt toch niet altijd maar verstandig zijn? kijk gewoon hoever je komt, het reisschema ziet er veelbelovend uit, we reizen in gedachten met jullie mee!
    Enjoy your trip!!!

  11. Ik bedoel natuurlijk MeLLIS en niet Melle…. al die hondennamen ook… Ben benieuwd hoe Mellis vliegen vindt, Emma vindt de metro al doodeng ;-((

  12. Lieve As en Thom,
    Ik wil jullie ontzettend veel plezier en mooie ervaringen toewensen.
    Geniet van wat er te genieten valt, dát vooral!
    En of het verstandig is om weg te gaan dat weet je pas achteraf toch…gáán en vet genieten!! Ik zal af en toe even een blik werpen op je log.
    Liefs en een mega knuffel,
    Loes

  13. Helma

    Hey lieve Astrid, Thom en Mellis, genieten daar zeg! Het gaat een super reis worden…..ik volg jullie, elke dag! Cuukse groeten van Helma en Banios, doei. xxx

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

