San Francisco –> Noord Petaluma

Na vanmorgen rustig te zijn opgestart in Auburn zijn we naar San Francisco gereden. Tjezus wat een stad. Het heeft ruim anderhalf uur geduurd om de stad in te komen. Thom wilde graag over de beroemde Golden Gate Bridge rijden, en dat heeft nog eens anderhalf uur geduurd. Echt nooit van zijn leven dat ik die stad in ga. Het is er zo vreselijk druk dat ik mezelf daar niet zie rijden met Mellis naast me. Al onze plekken waren tot nu toe mooi en rustig, en dat kan ik van de stad niet zeggen. De straten gingen stijl omhoog en stijl weer naar beneden. Geloof me, de fietsers van de tour d’France kunnen er nog een puntje aan zuigen.

Dus we besloten door te rijden naar een camping net buiten de stad in Petaluma. Verder niets te doen hier maar een mooie camping. Al hebben ze voor ons een plekje buiten de poort vrij gemaakt, omdat door Memorial Day alle campings vol waren. Morgen is iedereen weer weg en krijgen we een mooi plekje. Dan doen we morgen weer een dagje niets, en of we dan de dag erna nog even in de stad gaan kijken weten we niet. We hebben nog aardig wat kilometers voor de boeg, en misschien hakken we die wel gewoon in een paar delen voor we weer terug in LA moeten zijn. We zien het wel.

Onze laatste week is ingegaan en de tijd vliegt. We hebben zo veel gezien, zo veel gedaan, en nog is het niet voorbij. Wij gaan zeker nog een week genieten, maar ook een beetje op laden voor de alnge weg terug naar huis. Wij hebben net een heerlijk ijsje op, en ik ga weer lekker verder in mijn boek.

Tot morgen,

Lfs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

