Petaluma –> Rustdag

Vanmorgen zijn we verkast naar een plek op de camping, mooie camping ook trouwens. We hadden niet veel zin om ook maar iets te doen, dus dat hebben we dan ook niet gedaan. Het enige dat we hebben gedaan is behendigheid lopen met Mellis. Er is hier een klein baantje, en daar hebben we Mellis lekker laten spelen en rennen. Thom heeft de foto’s op zijn log staan.

We hebben trouwens nog wel geskyped met NL. Als je € 10,- opwaardeert kan je eindeloos bellen met vaste nummers is Nederland. Ik wilden even naar mijn oma bellen, want voordat we weg gingen klonk ze helemaal niet goed. Oma blijkt dus in het ziekenhuis te hebben gelegen met longonsteking. Dat had ik al tegen Thom gezegd dat ik dat al vermoedde. Gelukkig is ze weer opgeknapt, en gaat het beter met haar. We hebben ook nog even met Fen gekletst en dat was erg gezellig. Leuk om op deze manier contact te kunnen houden met het thuisfront.

Verder heb ik weer een boek uit gelezen, en ga ik zo in de volgende beginnen. Ludlum, altijd garant voor stevige actie. Het Bebook bewaar ik verder voor in het vliegtuig, houd mijn handbagage licht.

Morgen gaan we iets dichter naar San Francisco, en toch even kijken of we daar nog wat kunnen bekijken. Daar staan we dan 1 nachtje, en dan gaan we langzaam weer richting LA.

Of we morgen weer zo’n goede WiFi hebben weet ik niet, dus tot het volgende blogje.

Lfs Astrid

5 reacties

Opgeslagen onder Vakantie

5 Reacties op “Petaluma –> Rustdag

  1. Aquawoman en Pelle

    Heb weer alles bij gelezen😉
    Leuk om weer wat te lezen
    en weer mooie en leuke foto’s bij
    thom op het blog.
    Rustdag is op zijn tijd ook nodig he As.
    Geniet nog van je mooie dagen.

    Groetjes
    Aquawoman en Pelle

  2. Oei, nog véél beterschap voor je Oma!

    Cool die behendigheid met Mellis!!!😀

  3. Fen

    Even…. zegt ze hihihi lekker easypeasy dagje meis K&K

  4. Hetty

    He collega Mellis,

    Ik hoor van een van mijn tweebenige baasjes dat ze jou laten rennen op een behendigheidsbaan. Laat je je omscholen of zo of zijn ze de weg kwijt geraakt daar in Amerika.
    Ik houd het maar bij mijn werk als hulphond hoor. Ik vind het soms als zwaar genoeg als ze het hier weer eens op hun heupen hebben. Maar he is het een beetje te doen die warmte want ze willen mij ook over die oceaan meeslepen in zo´n vliegend monster. He makker see you,

    Mayca

  5. Gelukkig is je oma weer opgeknapt! Handig zo’n skyptegoed, moet ik onthouden.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

