Pacifica –> Carmel

Vandaag hebben we maar zo’n 200 km gereden. Alleen van de ene naar de andere camping, en dat was het wel zo’n beetje. Tussendoor nog even een paar boodchapjes gedaan, maar we hebben vanaf 2 uur vanmiddag met een roseetje en een bierjte in het zonnetje gezeten, geen zin om dan ook maar iets te doen. Kees en Wilma zijn ook weer van de partij dus das weer supergezellig. We lachen wat af met zijn vierjtes. Vanavond hebben we weer lekker de BBQ aangedaan, en weer heerlijk zitten smullen. Zo lekker kneutirig zijn we. Omdat ik het overdag vrij rustig hou kan ik ‘savonds een klein beetje eten. Veel is het niet, maar precies genoeg.

Ik ben ook eindelijk in een boek begonnen van het bebook. Alleen erg lastig dat je de juiste pagina niet terug kunt vinden, en je weer het hele boeken menu doormoet om bij het juiste boek te komen. Kan vast makkelijker maar ik ben de gebruiksaanwijzing vergeten, blond!! Dus Fen, als je meeleest😉

Morgen gaan we door naar de volgende camping in Santa Margarita. KLinkt feestelijk, dus dat gaan we morgen eens bekijken. Het is ongeveel 3 en een half uur rijden. We gaan op tijd weg, want we willen smiddags weer in het zonnetje. Echt vakantie dus, genieten!!

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

