Santa Margaritha –> Northridge LA

Gisteren stonden we op een mooie camping in Santa Margaritha. We waren smorgens weer op tijd vertrokken. Het beloofde een warme dag te worden, en dan kan je smiddags maar beter met een fles rose in het zonnetje zitten. Ik zat heerlijk met mijn Bebook het tweede deel van de Millenium triologie te lezen, met daarbij wat kaas zoutjes en dus een roseetje. Wilma en ik hebben de fles samen soldaat gemaakt en de mannen zaten aan een biertje. Plots gaat de kop van Mellis omhoog, en jawel hoor loopt er een hert met jong langs. Is dat even leuk! even later staan Kees en Thom een stuk verderop om nog meer natuurschoon te bewonderen, komt er een grond eekhoorn uit de grond. Zo leuk om te zien. Natuurlijk heeft mijn persoonlijke Superfotograaf weer mooie plaatjes geschoten van dat natuurschoon.

’s Avonds zijn we allemaal een beetje op tijd gaan slapen want we wilden op tijd wegrijden. Het zou weer een hete dag worden, en we wilden nog even Santa Barbara bewonderen, dat scheen de moeite waard te zijn. Waarschijnlijk is dat ook zo, maar het zat werkelijk potdicht van de mist dat we maar doorgereden zijn. Hier hebben we ook nu echt afscheid genomen van Kees en Wilma want die vliegen morgen al naar NL. We zullen ze missen het was echt supergezellig. Maar ik vind het ook leuk om weer samen aan te kunnen kneuteren hier. Wilma, Kees, superleuk jullie ontmoet te hebben, en in NL spreken we snel wat af!

Wij zijn daarna doorgerden naar Northridge. Een voorstadje van LA. Morgen gaan we door naar de camping waar we begonnen zijn. Maar vanmiddag hebben we eerst een poosje gerust want het was vroeg vanmorgen. We zijn al om 0700 opgestaan. Omdat ik wel even nodig heb om op gang te komen en mijn morfine even de tijd moet geven zijn werk te doen. Rond een uur of 1800 zijn we gezellig gaan winkelen. Thom wilde wat spijkerbroeken en wat tshirts. Missie voltooid. Leuke jeans en leuke shirts. Daarna zijn we op ons een gemakkie een grill restaurant ingedoken. Natuurlijk weer volop keus, maar we hebben gekozen voor de spare ribs, ze waren zalig. Zo lekker heb ik ze lang niet gegeten. Ik had een half portie en dat was nog te veel. Je krijgt er dan ook nog salade en friet bij. De Amerikanen vragen gewoon een doggiebag en nemen de restjes mee. Nou geloof me, soms lag er nog een klein stukje broccolie op het bord. Wij hebben in ieder geval genoten.

Morgen gaan we decadent doen en door Beverly Hills en Hollywood boulevard rijden. Als we de camper kwijt kunnen, doen we het lopend. Lekker decadent bij Prada en Gucci naar binnen`;).

Als we dat gedaan hebben dan gaan we terug naar de camping in Annaheim waar het allemaal begonnen is. Zondag gaan we dan eindelijk nar Disney. We zijn dan ook 10 jaar getrouwd, dus we maken er een romantische trouwdag van.

Morgen hopelijk een verslagje van Beverly Hills. Ik ga nu mijn wijntje op drinken en dan slapen. Truste.

Lfs Astrid

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

