DisneyLand en de terugreis

Het heeft even geduurd eer dat ik toe ben gekomen aan het laatste logje van de vakantie, sorry!

Zondag 6 juni, onze 10 jarige trouwdag hebben we doorgebracht in Disneyland LA. Tjee, wat was dat een geweldige dag zeg. ’s Morgens zijn we vroeg opgestaan. Aangezien ik eerst een flinke shot morfine nodig heb in de ochtend voordat ik in de mogelijkheid ben om op te staan, duurde het dus wel even eer we op gang waren. Maar we hadden de tijd, dus ook weer niet zo belangrijk. Het was een mooie warme dag, eigenlijk net ff te warm voor Mellis. Maar wat hebben we genoten. Alle attracties zijn aangepast voor gehandicapten, dus dat was een echte verademing. Na nog een paar leuke foto’s samen met Pluto, Goofy en natuurlijk Mickey was ons, en vooral mijn energie niveau aardig geslonken.
We wilden ook nog ’s avonds wat eten, en we moesten alles nog inpakken.
Tegen een uur of 5 waren we weer terug in onze camper. Doodversleten natuurlijk, maar ontzettend genoten. Wat een heerlijke dag was het zeg!
Daarna zijn we gaan inpakken, en tjee wat een zooi verzamel je in 3 weken alweer om je heen zeg. We hebben alles in de koffers gesomieterd en zijn daarna naar de pizzatent om de hoek gegaan voor het nodige troostvoer.
De volgende morgen moesten we weer vroeg op staan. Het was de dag van de terugreis. We moesten de laatste spullen inpakken, de camper schoonmaken, en de camper natuurlijk weer inleveren. Toen dat allemaal gebeurd was moest er een taxi naar het vliegveld komen, en zijn we vertrokken.
En tjee wat een gedoe bij de douane zeg. Echt alles wilde ze zien, de doekjes gingen over de laptop en over de zitting van de rolstoel om te checken of we geen gevaarlijke stoffen vervoederen. Mwa, alleen een paar flessen morfine maar daar werd niet naar gekeken. Zo raar, maar goed, na ruim een half uur mochten we door. Wat heel fijn is aan de USA is dat je tot je gaat boarden in je eigen rosltoel mag blijven zitten. God, dat scheelde een hoop pijn, en nog dikkere voeten dan dat ik al had. De vlucht was erg vermoeiend, maar is wel goed gegaan. Mijn benen en voeten waren dusdanig opgezwollen dat ik inmiddels al een paar dagen geen schoenen meer aankon, en tot op de dag van vandaag nog steeds niet.
Inmiddels is het vrijdag en ben ik al weer een paar dagen thuis en aan het werk. Tjee, ik had ook echt zin om aan de slag te gaan. Natuurlijk ben ik bekaf van de reis en heb ik last van een jetlag, maar ach, dat mag de pret niet drukken. De laatste foto’s kunnen jullie zoals gewoonlijk vinden bij ThomHier gaat het leven dus gewoon weer verder en zien jullie het volgende logje wel weer verschijnen. Leuk dat jullie hebben meegereisd en net zo hebben genoten als wij.

Lfs Astrid

8 reacties

Opgeslagen onder Vakantie

8 Reacties op “DisneyLand en de terugreis

  1. Klinkt zalig!!

    Blij dat jullie zo’n zalige reis hadden!!!

    Geniet maar nog lang na😀

  2. Aquawoman en Pelle

    Toch leuk dat je het laatste stukje geschreven heb.
    Leuk om het nog even af te lezen.
    Houd je rustig!! En pootjes omhoog dan maar weer he.
    Werkse!!

    Groetjes
    Aquawoman en Pelle

  3. Hej As. Zag op de foto’s al dat het helemaal mis was met het vocht. Fijn dat jullie zo genoten hebben, ik vond het heel leuk om mee te reizen en sommige plaatsten weer te zien. Natje xxx

  4. Helma

    Hey Astrid ,Thom en Mellis natuurlijk. Fijn dat jullie weer thuis zijn……ik heb ontzettend genoten van de verslagen en de foto’s. Ik kom de rest wel “live” horen en zien. Super dat jullie het fijn gehad hebben. Deze reis maak je maar 1x. GEWELDIG! We horen elkaar weer, goed? Knuf van Helma met Banios. Doei. xxx

  5. hai astrid, weer thuis dus….lekker nagenieten en niet meteen te hard werken hoor……ik ga ff de foto’s bekijken bij Thom, knusse zondag, liefs rietje

  6. Welcome home

    Ga zometeen de foto’s even bekijken

    Grt voor jou en knuff voor Mellis
    Mariet.

  7. Zo te lezen hebben jullie een heerlijke vakantie gehad. Welkom thuis!

  8. Ik moet nog even bijlezen maar zo te horen heb je een heerlijke tijd achter de rug!!!!!
    welkom thuis en nu vast even bijkomen van alle uitjes en de lange reis!!liefs en groetjes

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

