onze logee en andere dingen

Nog een paar daagjes, dan gaat Roger naar zijn nieuwe baasje. Hij is er aan toe ook moet ik zeggen. Thom heeft hem geleerd trappen te lopen, en dat is gelukt moet ik zeggen. Als we er even geen erg in hebben sprint hij naar boven om heerlijk te smullen vanuit de kattenbakken. Dat is toch zooooo zalig😉

We kunnen niet anders dan de deur dicht houden die naar de trap gaat, en het op die manier voorkomen. Gisteren heeft hij ook kennis gemaakt met water. Ik was lekker in het bos de hondjes aan het uitlaten, en bij de vijver, wat normaal geen probleem was, waren nu 5 honden in het water aan het spelen. Nou ik kan je zeggen dat ik niet meer aantrekkelijk genoeg was voor meneer,die ging lekker zijn gang in het water. Ht had geen zin om me er al te druk over te maken, dus dat heb ik ook maar niet gedaan. Jammer dat ik geen foto toestel bij me had.

Verder gaat het gezondheidstechnisch niet zo goed. Mijn hartfilmpje was weer achteruit gegaan bij mijn bezoek aan het ziekenhuis vorige week. De cardiolooog wilde weten wat ik had gedaan de afgelopen weken. " Nou ja, alleen maar op vakantie geweest" was mijn antwoord. Ik vind het vreselijk te moeten erkennen dat ik dingen niet meer ongestraft kan doen zonder dat mijn hart weer een stukje achteruit gaat. Dit is weer een stukje afscheid nemen, en dat blijft moeilijk. Maar we hebben een waanzinnige vakantie gehad, en dat had ik ook niet willen missen!

Ook moet ik in augustus weer voor een kijkoperatie aan mijn darmen. Het loopt de spuigaten uit zolang ik last blijf houden. Maar hopen dat ze de juiste biopten kunnen nemen, om nu eindelijk eens een oorzaak te kunnen vinden.

Al met al ga ik ondertussen gewoon door met mijn leven. Mijn werk bij Bulters + Mekke loopt erg lekker. Maar ook het lezen van boeken, en het recenseren van boeken voor onder andere VrouwenThrillers bevalt me erg goed. Door het lezen hou ik de balans in mijn leven en kan ik de rust vinden die ik natuurlijk ook nodig heb. 

Gelukkig is het zomer, en kunnen we veel buiten zitten, en ben ik ook regelmatig op het strand te vinden om te relaxen. Balans, dat is belangrijk!

Liefs Astrid

5 reacties

Opgeslagen onder Persoonlijk, Persoonlijk 2

5 Reacties op “onze logee en andere dingen

  1. Tjee wat ontzettend … dat je gezondheid zo tegen blijft zitten. Leuk is anders he! Gelukkig dat je wel zo blijft genieten, heerlijke reis hebt gemaakt en je werk ook zo goed blijft lopen!! Tja ook ik vind mijn rust in de boeken.Even rust voor het lijf maar een halve film in je hoofd!!Heerlijk!!
    Ik en haast jaloers dat je heerlijk naar het strand kunt, daar zal wel veel wind staan! Dat is hier in t midden van het land helaas niet zo…ik maak mij weer op voor een paar ellendige dagen……..

  2. maarre wel goede dagen om heerlijk uren lang te lezen want door de warmte is alles toch al gauw te heftig!! Dus daar ga ik wel van genieten!!

  3. Wat jammer dat het qua gezondheid maar niet wil. En lekker dat lezen, ik ben er ook weer veel mee bezig en een stuk minder aan dat kastje zitten wat pc heet. Lekker buiten in de zon en genieten!
    Natje xxx

  4. lieve astrid, jammer dat je gezondheid maar niet vooruitgaat….ik heb nu ook hartklachten, lek aan de linkerhartklep en in afwachting van ’n hartcatheterisatie…..zul jij vast wel kennen….hij denkt dat er iets is met de kransslagader….ben benieuwd hoe dit afloopt……heb nu medicijnen ervoor en ik voel me redelijk….blijf ’t liefst binnen met dit weer hoor, ietsje te warm….
    fijn dat je zo geniet van je boeken…..ff in ’n andere wereld, ik ken ’t maar al tegoed…..en heb ik ook met films……kan ik heerlijk op slapen……..
    fijn dat Roger van alles heeft geleerd bij jullie…..je hebt eer van je werk! fijn weekend, liefs rietje

  5. Hey Astrid
    Kom je vanuit een warm Brabant even de grt overbrengen
    Lees je geen logjes meer?
    Mis je reactie’s een beetje nl

    Fijne zonnige maandag
    Grt voor jou en knuff voor Mellis
    Mariet.

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

