Geen leuke berichten

Er is veel gebeurd de afgelopen dagen. Gisteren hebben we onze kat Schwarz in moeten laten slapen. Hij was erg ziek, en had het erg benauwd en het was een goede beslissing om hem in te laten slapen. Het was een moeilijke beslissing, maar voor de kat het beste. We zullen hem missen.

Verder gaat het met mij niet zo goed. Ik heb hartproblemen, en dat zorgt er op het moment voor dat ik aan huis gekluisterd ben. Ik werk wel gewoon, maar dingen buiten de deur kosten te veel energie. De energie die ik nog heb, steek ik graag in mijn werk voor Bulters + Mekke en in het lezen van recensie boeken. Daar kom ik goed mijn tijd mee door. 

In september willen we nog een weekje naar Spanje, dus ik zal er alles aan doen om dat te kunnen doen. Dus tot die tijd, doet Assie niets meer. Tenminste, buitenshuis dan.

Jullie zijn weer even bijgeklets, dus tot snel maar weer.

Liefs As

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

