De 40 is in zicht….

BIjna is het zover, de magische 40 is in zicht. Ben ik er blij mee? Ja, ik ben er blij mee.

We hebben een aantal zware jaren achter de rug, en er is ook een tijd geweest dat ik niet dacht de 40 ooit te halen. Met name 2007 was een heel zwaar jaar. Een grote operatie en diverse longembolies als gevolg. Op het randje heb ik gelegen, maar ben toch weer langzaam opgeknapt.

Nu gaat het eigenlijk weer erg slecht, maar nog niet slecht genoeg om er de brui aan te geven. Mijn hart problemen leggen me lam, en kosten bergen energie. Ook de Chron vreet energie weg, en dan heb ik het nog niet eens over de pijn die me dagelijks teistert. De morfine wordt elke maand gestaag opgevoerd, en daarmee komen we de dag door.

Langzaam komt er ook weer wat ruimte voor leuke dingen. Zo zijn we net terug van een weekje Spanje. Daar hebben we genoten van het niets doen. Tenminste, ik heb niets gedaan. Ik heb vooral veeeeel gelezen. De mannen hebben wel geklust, dat dan weer wel.

Ook heb ik kaartjes voor het Ilse deLange concert van volgend jaar, dus daar kijk ik ook enorm naar uit.

Maar eerst is er dus de 40 in zicht. Ik ga er een leuk feestje van maken met de mensen die mij dierbaar zijn. Gewoon thuis, zodat ik tussendoor mijn bed ik kan voor de broodnodige rust. Het is nog niet zo ver, maar het schiet al op.

Tot die tijd heb ik het druk met afspraken, ook een aantal buiten de deur. Dit is allemaal werk gerelateerd en superleuk om te doen. Onze Stichting is de afgelopen tijd veel in het nieuws geweest, en onder andere bij Hart van Nederland. De uitzending en de kranten artikelen zijn terug te vinden op http://www.stichtingbultersmekke.nl

Jullie lezen, ik hoef me niet te vervelen. Ook mijn werk voor VrouwenThrillers, Thrillerboek, en NonFiction loopt gestaag door, en lees ik lekker veel boeken. Voor mij de ultieme manier om tot rust te komen. Veel meer dan dat kan ik fysiek ook niet aan. Dus gelukkig maar dat ik daar mijn tijd mee kan vullen.

Ook voor de gehandicapten onder ons, in het komende Support Magazine een interview met mij in de rubriek Body&MInd. Was ook superleuk om te doen.

 

Een reactie plaatsen

Opgeslagen onder Rompslomp

Ik ben gek op reacties, verras mij maar ;-)

